|

چقدر این تیپ و رنگ "بهنوش طباطبایی" را خوشگل تر کرد! +عکس

behnoosh tabatabai shayanews

بهنوش طباطبایی با انتشار عکسی بسیار جذاب و زیبا از خود اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش طباطبایی بازیگر زن با استعداد و زیبای سینما و تلویزیون است. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل بازیگر مطرح سینما  می باشد که بعد از جدایی هنوز مجرد مانده یا اگر هم ازدواج کرده رسانه ای نشده است. 

به گزارش «شایانیوز» بهنوش طباطبایی از جمله بازیگرانی است که در فضای مجازی و اینستاگرامش فعالیت به نسبت بالایی دارد و نزدیک به هشت میلیون کاربر نیز او را دنبال می کنند که این نشان دهنده محبوبیت این بازیگر زن سرشناش است اما عموما حاشیه خاصی ندارد. خانم بازیگر به تازگی عکسی بسیار جذاب و خوشگل از خود با لباس و شالی سفید منتشر کرد که نشان می دهد این رنگ چقدر زیاد به این هنرمند دوست داشتنی می آید!

بهنوش طباطبایی

طباطبایی در کپشن پستش نوشت:

دلت رو به یه روزی ، خوش نگه دار

چه اون روز بیاد و چه نیاد

تو هر روزت رو برای اون روز ، بساز

ازدواج بهنوش طباطبایی با خواننده پاپ صحت دارد؟

شایعه ازدواج دوم بهنوش طباطبایی را در این خبر بخوانید. بهنوش طباطبایی بازیگر پرکار سینما و تئاتر است. بهنوش طباطبایی تئاتر های زیادی نیز در کارنامه هنری اش دارد. پست جنجالی بهنوش که شایعاتی در مورد ازدواج دومش به وجود اورده است را در ادامه می بینید: البته بهنوش طباطبایی هیچ جزئیات بیشتری منتشر نکرده اما برخی رسانه ها مدعی شدند همسر دوم بهنوش طباطبایی از خوانندگان پاپ کشور است.

بهنوش طباطبایی

بهنوش چگونه خانم دکتر بهنوش طباطبایی شد؟

بهنوش خانم چندی پیش تصویری از کارت عضویتش در انجمن علمی روان‌شناسی تربیتی ایران را منتشر کرد و ورود خودش به خانواده روان‌شناسی تربیتی را جشن گرفت.خانم دکتر طباطبایی نوشت: "از سال ۹۱ شروع به تحصیل کردم در مقطع کارشناسی در رشته ی روانشناسی عمومی و بعد از آن در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی روانشناسی بالینی و اکنون در حوزه روانشناسی تربیتی.بسیار خوشحالم که عضوی کوچک از این خانواده ی بزرگ هستم و به این خانواده ی جدید می بالم و امیدوارم با کمک خداوند و بزرگان و اساتید روانشناسی بتوانم در این راه و در خدمت به ایرانم اثر گذار باشم."

بهنوش طباطبایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها