|

بهنوش طباطبایی با تیپ و میکاپ جدیدش از این رو به اون رو شد!

behnoosh tabatabai shayanews

بهنوش طباطبایی بازیگر زیبای ایرانی عکس هایی متفاوت از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش طباطبایی بازیگر زن جوان و زیبای سینما و تلوزیون است که در روز های مجردی بعد از طلاقش می گذراند. بهنوش طباطبایی اهل حواشی و خودنمایی نیست اما گاهی خواسته یا ناخواسته وارد حاشیه می شود اما در کل بازیگری آرام و محبوب است.

به گزارش «شایانیوز» بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل است که چندی پیش با گذاشتن یک متن عاشقانه باعث شد تا شک و شبه برای ازدواج دوم این بازیگر ایجاد شود. اما طباطبایی هنوز این گفته ها را تایید و رسانه ای نکرده است. بهنوش طباطبایی که این روز هایش را در مجردی می گزراند عکس هایی زیبا از خود و تنهایی اش به اشتراک می گزارد البته این بار این هنرمند زیبا با تیپ و عکس هایی کاملا متفاوت ظاهر شده است.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

طباطبایی در کپشن پستش نوشت:

برایتان گل خریدم»…

‌‎‌‎از کوچه های مملکتم ،

‌‎برایتان گل خریدم

‌‎‌‎به فاصله ی رد شدنی از همان کوچه ی باریک چشمهایم را هم بستم تا تصور کنم رهایی از آفات زمانه ام را ، ذوق پرسه زد و امید باز هم جان گرفت در خنده هایم…

‌‎عجب کوچه هایی دارد مملکتم…

‌‎در خسته ترین روزهای زندگیم چه قدرتی می دهد به جانم …

‌‎برایتان گل خریدم تا عیدی دهم ، تا به برکت این عید غدیر جانتان سلامت و امیدتان زنده باشد

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طبابایی:

بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشته روانشناسی بالینی دارای مدرک دکترا است.او دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بهنوش طباطبایی در اواخر زمستان 1389 وارد دوران جدیدی از زندگی اش شد و ازدواجش با مهدی پاکدل دنیای جدیدی را در پیش رویش قرار داد.

بهنوش طباطبایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها