|

چهره قبل عمل "بهنوش طباطبایی" غوغا کرد؛ قشنگ کوبیده از نو ساخته!

behnoosh tabatabai shayanews

به تازگی ویدیویی از بهنوش طباطبایی در حال دست به دست شدن است که برای قبل عمل بینی وی می باشد و توجه کاربران را نیز به خو جلب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

بهنوش طباطبایی بازیگر جوان و زیبای سینما و تلویزیون است که بیشتر او را بازی در فیلم «کلاغ پر» که در کنار مهناز افشار و محمدرضا گلزار ایفای نقش داشت می شناسیم.

به گزارش«شایانیوز» بهنوش طباطبایی چند وقتی است که از همسر سابقش مهدی پاکدل طلاق گرفته و در حال حاظر مجرد می باشد. وی از فعالین اینستاگرام است که بیش از 8 میلیون دنبال کننده نیز دارد. البته اگر سری به تعداد لایک و کامنت خانم بازیگر بزنید متوجه می شوید که این میزان فالوور فیک و دروغین می باشد. اما در کل هنرمندی کم حاشیه و محبوب است.

از این ها که بگذریم به تازگی ویدیویی از خانم بازیگر در حال دست به دست شدن است که برای سال 76 می باشد. آن زمان ها که هنوز عمل بینی میان خانم ها تبدیل به مسابقه نشده بود و چهره ها بیشتر نچرال بودند. در این ویدیو بهنوش طباطبایی بینی اش را هنوز عمل نکرده و زمین تا آسمان با چهره الانش فرق دارد که با نظرات منفی و تمسخر کاربران همراه شد.

اما نکته ای که وجود دارد اینست که درست پس از پخش این فیلم بهنوش طباطبایی عکسی از 15 سال پیش خود منتشر کرد تا نشان دهد آن قدر ها هم اوضاع چهره اش بد نبوده. اما طبق معمول کاربران همیشه در صحنه حاظر، این عکس او را بیشتر مسخره کردند.

بهنوش طباطبایی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشته روانشناسی بالینی دارای مدرک دکترا است. او دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بهنوش طباطبایی

حواشی طلاق و پرویی خانم بازیگر

اما طلاق این بازیگر زن از مهدی پاکدل حواشی هم به دنبال داشت. پس از بالاگرفتن تب خبر جدایی و طلاق «بهنوش طباطبایی» از شوهرش «مهدی پاکدل» در رسانه ها یکی از خبرنگاران در تماس تلفنی با بهنوش طباطبایی، جواب او را در مورد این خبر جویا شد. این بازیگر پرکار سینما در جواب گفت:
«این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب، به این دلیل که فرهنگ سازی شود و در زندگی خصوصی افراد سرک نکشیم!»

برخی مخاطبان به اظهارنظر «بهنوش طباطبایی» هم واکنش نشان دادند که چطور می شود به هنگام ازدواج و در برابر دوربین های تلویزیونی با روی باز به صراحت درباره ازدواج و دلایل آن سخن گفت اما درباره شایعه طلاق نه تنها درست به مخاطبان خود توضیح نمی دهد بلکه پاسخگوی به آن را «سرک کشیدن به زندگی خصوصی» تلقی می کند. باور این دسته از مخاطبان آن بود اگر قائل شدن حرمت برای زندگی خصوصی را به عنوان یک اصل بپذیریم طباطبایی درباره ازدواج خود که آن هم خصوصی است نباید خبری را در اختیار مخاطبان خود قرار می داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • انا ارسالی در

    قبلا هم خیلی خشکل بوده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها