|

"فریبا نادری" با این عکس، گوشی آیفونش را تو چشم همه کرد! +عکس

fariba naderi shayanews

فریبا نادری با انتشار تصویری از خود در آینه آسانسور و متنی نه چندان مثبت از گذشت این روز ها نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری بازیگر جوان و خوشگل ایرانی است. نادری با ازدواج دومش زندگی لاکچری تری را تجربه کرد و اینطور که معلوم است دغدغه خاصی هم ندارد.

به گزارش «شایانیوز» فریبا نادری علاقه خاصی به آینه آسانسور دارد و ظاهرا هرجایی که فرصت خوبی گیر بیاورد حتما از آینه اش برای یک سلفی لاکچری استفاده می کند زیرا در آینه می تواند گوشی آیفونش را به راحتی به رخ بکشد! وی با بازی در سریال ستایش با وجود اینکه نقشی منفی داشت اما شهرتش چند برابر شد. در ادامه عکس جدید خانم بازیگر را در آسانسور مشاهده می کنید.

فریبا نادری

نادری در کپشن پستش نوشت:

مگر نه اینکه میگذرد،،،، فقط کاشکی روزای بدش زودتر بگذردد

بیوگرافی فریبا نادری:

فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش معروف در سینما تلویزیون مطرح گردید.

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. وی پس از گذشت چند سال با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و در حال حاظر این زوج دختری به نام یارا نیز دارند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • من ارسالی در

    تازه به دوران رسیده ان کمبوووددد دااارننن شدیییدد خدا نجاتشون بده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها