|

دل و قلوه خانم های بازیگر قرتی برای هم و البته تو بغل هم! +عکس

fariba naderi shayanews

فریبا نادری به مناسبت روز تولد سیما تیرانداز با انتشار عکسی دو نفره زاد روزش را تبریک گفت.

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری بازیگر معروف و محبوب ایرانی می باشد. فریبا نادری هنرمندی بی حاشیه و البته بسیار پولدار است. ناگفته نماند بهتر است بگوییم او دارای شوهری پولدار است و این را می توان از خانه ای که در برنامه شام ایرانی به عنوان منزل خودش رونمایی کرد فهمید!

به گزارش «شایانیوز» فریبا نادری از هنرمندان فعال در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام است که تقریبا روزانه تصاویری از خود پست یا استوری می کند. خانم بازیگر به تازگی با انتشار عکسی دونفره همراه با سیما تیرانداز تولد او را تبریک گفت و نوشت:

آدم‌هایی هستند که "خوبند"خوب بودن درونشان نفوذ کرده،آمده‌اند که مهر بیاورند سیما جونم شما خودِ خودِ خوبی هستی. تولدتون مبارکمون

fariba_naderi___1630323272

سیما تیر انداز چند ساله می شود؟

سیما تیرانداز متولد 9 شهریور 1351 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما تئاتر می باشد که تجربه دو زندگی زناشویی دارد.

علاقه از کودکی

از کودکی رویای بازیگری داشتم حتی یادم می آید در دنیای بازی کودکانه با دختر عمویم عهد کردیم که من بازیگر و او مهندس شیمی شود. در حدی این قول و قرارمون جدی بود که حتی سوزن آوردیم و با خون انگشتانمون قول دادیم به هدفمون برسیم حالا من بازیگرم و دختر عمویم مهندس شیمی است.

سیما+تیرانداز

ازدواج اول تا طلاق

سیما تیرانداز در سال 1374 وقتی 23 ساله بود با ناصر هاشمی بازیگر  39 ساله ازدواج کرد که آشنایی این دو در سال 1372 در بازی های تئاتر شروع شد. این زوج اما در سال 1382 بعد از 8 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

Untitled

ازدواج دوم و پسرش

خانم تیرانداز برای بار دوم با آقای مجید جوزانی ازدواج کرد و از وی صاحب پسری بنام آریانا 12 ساله است ، آقای جوزانی سابقه بازیگری در دهه هشتاد را دارد.

در مور شغل فرزندم هیچ اصراری به اینکه کار مرا دنبال کند ندارم او کلاس پیانو و زبان می رود و در کنار آن ها کلاس اسکواش را هم دنبال می کند ف شاید بخواهد بعدها ورزشکار شود.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها