|

بهترین گوشی شیائومی تا 12 میلیون / گوشی باید تو دست پر قو باشه سبک اینا خیلی خوش دستن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناختن اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استفاده از گوشی این روزا خیلی زیاده طوری که بعضی ها کلا عادت کردن که گوشیاشون همیشه همراشون باشه و لحظه ای اشون جدا نشه که خب این میتونه تا حدودی به دلیل دنیایی باشه که هر کسی با گوشیه خودش برای خودش ساخته چون گوشی شما یه وسیله ی کاملا شخصی هست و هیچ احدی از این که چه چیزهایی توی اون دارید اطلاعی نداره که خب این یعنی کلید این دنیا توی دستای شماست و شما میدونید که گوشه به گوشه ی اون چه خبره ولی خب برای این که این دنیایی که ساختید روی سرتون آوار نشه باید به سراغ یه گوشی با کیفیت برید که خب در این بین شاید بگید که فقط گوشی های پرچمدار میتونن کیفیت رو تضمین کنن در حالی که یه عالمه گوشی اقتصادی خوب وجود داره که میتونید به سراغ خرید اون ها برید.

خب در این سال های اخیر بازار موبایل در کشور ما دست دو تا کمپانی معروف سامسونگ و شیائومی هست که در این سال ها انواع گوشی ها از بهترین گوشی تا 6 میلیون بگیر تا گوشی های گرون تر تا 60 میلیون و... رو تولید کردن و همیشه با هم یه کل کل داشتن و روی دست هم میزنن و حتی در این بین کاربران این دو کمپانی هم همیشه سره این که سامسونگ بهتره و یا شیائومی با هم بحث دارن که خب واقعا نمیشه یه نظر قطعی داد چون رقابت تنگاتنگی بین هر دو برند برقراره و هر کدوم برای بهبود محصولات و جذب کاربران بیشتر در تلاش هستن. حالا در این مقاله میخواهیم به اون هایی که علاقمند هستن که کاربر شیائومی باشن چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی شیائومی تا 12 میلیون

پوکو X5 از بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

برسیم به اولین معرفی از بین بهترین گوشی هاس شیائومی تا 12 میلیون که یکی از اون ها پوکو X5 هست که کمپانی سازنده برای اون یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ رو در نظر گرفته که از نوع امودلده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه و حداکثر روشنایی که داره 1200 نیست هست که کار کردن با اون رو در فضای باز برامون راحت تر میکنه. همچنین رزولوشن این محصول فول اچ دی هست و از نظر وضوح و کیفیت میتونه شما رو راضی کنه و یه گزینه ی مناسب برای تماشای محتواهای مختلف مثل فیلم باشه.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Snapdragon 695 5G استفاده شده که شاید در این بازه ی قیمت قوی ترین نباشه ولی خب عملکرد خوبی از خودش ارائه میکنه و میتونه رضایت شما رو جلب کنه. باتری این محصول دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیته و از دوام و طول عمر خوبی برخورداره. در زمینه ی دوربین هم بگیم که دوربین اصلی پوکو X5 از یه سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم از یه سنسور 13 مگاپیکسلی برخورداره که روی هم رفته کیفیتشون خوبه.

بهترین گوشی شیائومی تا 12 میلیون

شیائومی ردمی نوت 10 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

برسیم به یک از بهترین محصولات شیائومی تا 12 میلیون که نه تنها در ایران رضایت کاربران زیادی رو جلب کرده بلکه در تمام دنیا یکی از بهترین های شیائومی هست. کمپانی چینی برای این محصول از یه صفحه نمایش 6.67 اینچی استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتزه و حداکثر روشنایی به 1200 نیت میرسه که با این عدد شما میتونید زیر نور شدید خورشید هم با این محصول به راحتی هر چه تمام تر کار کنید.

پردزانده ی این گوشی یه تراشه ی اسنپ‌دراگون 732G هست و شما میتونید به راحتی کارهای روزمره رو باهاش انجام بدید. یکی از نقاط قوت این محصول باتری اون هست که دارای 5020 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و با پشتیبانی از فست شارژ میتونه تنها در نیم ساعت فول شارژ بشه. شیائومی برای دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 108 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی از یه سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده که میشه با وجود اون ها تصاویر و فیلم های خوبی رو ثبت و ضبط کنید.

بهترین گوشی شیائومی تا 12 میلیون

شیائومی ردمی نوت 12 اس از بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که میخواهیم به عنوان یکی از بهترین های شیائومی تا 12 میلیون بهتون معرفی کنیم یعنی ردمی نوت 12 اس که از وزن تقریبی 176 گرم برخورداره و میشه گفت سبک و خوش دسته. نمایشگر این محصول دارای 6.43 اینچ اندازه هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه و شما میتونید وضوح و کیفیت خوبی رو در اون شاهد باشید و محتواهای مختلف رو پویا و شفاف ببینید.

در زمینه ی پردزانده برای این محصول از یه تراشه ی Helio G96 هشت هسته ای استفاده شده که میتونه از پس کارهای روزمره به خوبی بربیاد. باتری این گوشی دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست و از شارژدهی خوبی برخورداره و میتونه طول عمر خوبی هم داشته باشه. شیائومی برای دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 108 و برای سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده.

بهترین گوشی شیائومی تا 12 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی