|

بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون / زیبایی، کیفیت و کارایی هر سه تنها با این قیمت فضایی

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با شناختن اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شما در طول روز به چه میزان با گوشی هاتون سرگرم هستید یعنی از این مدل هایی هستید که تا یکم وقت خلوت پیدا میکنید فوری گوشی دستتون میگیرید و پیام رسان هاتون رو چک میکنید و بعد فوری اینستا رو باز میکنید و میرید به سراغ دایرکت ها و بعد هم غرق شدن توی اکسپلور و... البته که میشه گفت خیلی هامون اینطوری هستیم ولی برای بعضی ها این موضوع تبدیل شده به یه اعتیاد و عادت و اصلا بدون این که بدونن چه خبره و دارن چیکار میکنن، بدون دو دوتا  چهار تا این کار رو انجام میدن که خب در صورتی هم که این کار از روی عادت انجام به خیلی ها اصلا دقت و توجه روی مصرف نتشون ندارن که این موضوع میتونه حسابی براشون گرون تموم بشه پس بهتره به دنبال دونستن این باشن گه چگونه مصرف اینترنت اینستاگرام رو کم کنیم تا حداقل از این طریق بتونن هزینه هاشون رو مدیریت کنن.

اما از اینا بگذریم یه موضوع دیگه ای که در خصوص گوشی باید اوکی باشه کیفیت اونه یعنی شما خواه ناخواه با این وسیله سر و کله میزنید و در صورتی که کیفیت خوبی نداشته باشه واقعا اعصابتون خورد خواهد شد و خب توی بازار امروز موبایل که گوشی تا 6 میلیون هم داریم اون هم در کنار گوشی تا 100 میلیون شما باید با توجه به بودجه ی خودتون به سراغ تهیه بهترین گزینه باشید تا یه وقت خدایی نکرده ضرر نکنید و بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید. حالا ما هم در مقاله ی امروز برای این که کمکی بهتون کرده باشیم تصمیم گرفتیم که چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون رو بهتون معرفی کنیم که گلچین شدن و میتونن کیفیت خوبی رو از خودشون ارائه کنن، پس در ادامه برای شناختن اون ها با ما  همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

گلکسی A14 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

در اولین معرفی از لیست محصولات سامسونگ تا 6 میلیون به سراغ گلکسی A14 رفتیم که کاملا از پلاستیک فشرده ساخته شده و به صورت همزمان از دوتا سیمکارت پشتیبانی میکنه. کمپانی کره ای در این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که روشنایی و کیفیت قابل قبولی داره. این گوشی با اندروید 13 راه اندازی میشه و در قسمت پردازنده ی اون از یه تراشه ی هلیو جی80 مدیاتک بهره گرفته شده. در بخش دوربین هم سامسونگ در این محصول خودش از سه تا دوربین استفاده کرده که دوربین اصلی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 13 مگاپیکسلی هست که در مجموع با توجه به قیمت ارائه شده میتونن عکس های مناسبی بندازن.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

گلکسی A05s از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

برسیم به دومین محصول از لیست گوشی های 6 میلیونی سامسونگ یعنی گلکسی A05s که از کیفیت ساخت، طراحی زیبا و ارگونومی خوبی برخورداره. باتری این محصول با 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت عرضه میشه و از طول عمر و دووم خوبی برخورداره و شما میتونید با یه بار به شارژ زدن اون برای مدت زمانی طولانی ازش استفاده کنید. کمپانی کره ای برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.7 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 90 هرتز هست. در زمینه ی پردازنده هم برای این گوشی از یه تراشه ی اسنپدراگون 680 استفاده شده که البته در صورت استفاده ی سنگین امکان کند شدن اون وجود داره و سرعت رابط کاربری رو هم کم میکنه. در زمینه ی دوربین هم دوربین اصلی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 13 مگاپیکسلیه که در مجموع برای عکاسی و فیلمبرداری در طول روز مناسب هستن.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

گلکسی M13 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

برسیم به یکی دیگه از محصولات 6 میلیونی سامسونگ یعنی گلکسی M13 که کمپانی سازنده براش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که شما میتونید شاهد کیفیت تصویر متوسط و خوب در اون باشید. در زمینه ی پردازنده ی قدرت این دستگاه از یه تراشه ی اگزینوس ۸۵۰ تامین میشه که برای یه محصول با این قیمت میتونه از خودش سرعت و قدرت خوبی نشون بده. در زمینه ی دوربین هم سامسونگ برای دوربین اصلی از یه سنسور 502 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی از یه سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کرده که در مجموع میتونن توی نور روز کیفیت قابل قبولی برای فیلم و عکس ارائه کنن. در زمینه ی باتری هم گفته میشه که باتری این محصول دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست و از طول عمر خوبی برخورداره و شما میتونید با یه بار زدنش به شارژ برای مدت زمان طولانی انتظار روشن موندن اون رو داشته باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عباس خوشکار ارسالی در

    A12 هم خوبه من دوتا دارم خیلی هم کارمیکنم باهاشون ولی مشکلی ندارن . مدتی هم هست که گرفتم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی