|

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون / میخوای تو یه ربع گوشیت فول شارژ بشه اینا خودشن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با توجه به اون ها یه انتخاب عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شما به عنوان یه کاربر گوشی از یه گوشی خوب چیا میخواهید؟ مثلا دوست دارید که به سراغ بهترین گوشی از نظر دوربین سلفی برید و گوشیتون یه دوربین خوب و پدر مادر دار داشته باشه که باهاش بتونید عکس ها و فیلم های زیبا و جذاب ثبت و ضبط کنید یا دوست دارید به سراغ یه گوشی برید که پردازنده ی خوب داره و بدون هیچ گونه هنگی و لگ براتون کار میکنه و میتونید باهاش برنامه ها و بازی های ویدیویی سنگین رو به اجرا دربیارید و از کار کردن باهاش لذت ببرید و یا هر چیز دیگه ای که از یه گوشی میخواهید مهم نیست چیا باشه آیا برای این که به دستش بیارید تلاشتون رو میکنید یا نه؟

شاید با خودتون بگید چه تلاشی من که گوشی رو نساختم! بله درسته شما گوشی رو نساختید ولی شما انتخابش میکنید یعنی در بازاری که یه عالمه گوشی متنوع در اون وجود داره این شما هستید که انتخاب میکنید از بین اون ها بهترین گوشی تا 8 میلیون رو داشته باشید یا یه گوشی 100 میلیونی ولی خب یه موضوعی که هست خیلی ها در این بین تنها به بودجه ای که دارن فکر میکنن و دیگه بقیه ی چیزها براشون مهم نیست در حالی که شما نباید از نیازهاتون دست بکشید مثلا در صورتی که یه گوشی با باتری خوب میخواهید خب با توجه به بودجه تون بهترین گوشی با باتری عالی رو در بازار پیدا کنید و اون رو ماله خودتون کنید چرا که آدم باید برای به دست آووردن خواسته هاش تلاش کنه. حالا د این مقاله برای این که یه کمکی در این راه بهتون کرده باشیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کردیم، پس در ادامه با ما همراه باشید شاید از یکی از این گوشیا خوشتون اومد.

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

پوکو F4 از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

بریم سراغ اولین محصولی که میخواهیم در لیست بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون بهتون معرفی کنیم یعنی پوکو F4 که دارای یه نمایشگر به اندازه ی 6.67 اینچ هست و توان نوسازی تصویر در اون در هرثانیه 120 هرتزه که از این نظر در حد پرچمدارهاست و در کل شما میتونید از نمایشگر اون توقع وضوح تصویر و روشنایی خوبی داشته باشید. در زمینه ی پردازنده شیائومی برای این محصول خودش از یه تراشه ی اسنپدراگون 870 استفاده کرده که عملکرد قابل قبول و پایداری رو از خودش به نمایش میذاره و خب از 5G هم پشتیبانی میکنه.

باتری این محصول دارای 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست که فست شارژ هم روی اون جوابه و شما میتونید توی نیم ساعت باتری رو فول شارژ کنید. کمپانی در دوربین اصلی این مدل پوکو از یه سنسور 64 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی از یه سنسور 20 مگاپیکسلی استفاده کرده که در کل کیفیت خوبی دارن.

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

ردمی نوت 10 پرو از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

بریم به سراغ محصول دوم یعنی ردمی نوت 10 پرو که دارای طراحی چشم نوازی هست و در مقابل گرد و غبار و پاش آب از خودش مقاومت خوبی نشون میده. این محصول از شیائومی دارای یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 این هست که توان نوسازی تصویر در اون 120 هرتزه و میشه گفت عملکرد روونی داره و وضوح تصویر در اون قابل قبوله. باتری این محصول نقطه ی قوت اون هست که دارای 5020 میلی آمپر ساعت ظرفیته و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و طول عمر و دووم خوبی داره. 

در زمینه ی پردازنده، سازنده برای این گوشی از یه تراشه ی اسنپدراگون 732G استفاده کرده که اونقدرا گرم نمیشه و میتونید باهاش برنامه ی سنگین رو هم به اجرا دربیارید. دوربین اصلی ردمی نوت 10 پرو یه سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم یه سنسور 16 مگاپیکسلی داره که در طول روز عملکردشون بهتره تا شب.

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G از بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

برسیم به یه محصول دیگه یعنی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G که در لیست گوشی های 10 میلیونی تونسته حسابی خوش بدرخشه و به علت طراحی جذاب و مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب بشه یکی از گزینه های روی میز برای افراد با این بودجه. این محصول دارای یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ هست که توان نوسازی تصویر در اون در هرثانیه 120 هرتزه و حداکثر روشناییش هم 1200 نیت هست که با این عدد کار کردن با اون در فضای باز کار سختی نخواهد بود. 

باتری این محصول دارای 4500 میل آمپر ساعت ظرفیت هست و از طول عمر خوبی برخورداره از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و شما میتونید توی کمتر از یه ربع اون رو فول شارژ کنید. در زمینه ی پردازنده هم کمپانی چینی از یه تراشه ی دایمنسیتی 920 استفاده کرده که لگ و هنگی نداره. دوربین اصلی مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیتشون خوبه.

بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی