|

شیائومی

طراحی شیائومی 13 اولترا به طور رسمی فاش شد!

Xiaomi confirms 13 Ultra design ahead of announcement, details new C7 screen

درحالی که تنها یک روز تا رونمایی شیائومی 13 اولترا مانده تصاویر رسمی آن توسط شرکت سازنده منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعد از تمامی جنجال ها و شایعاتی که تا به حال شنیده ایم بی صبرانه در انتظار رونمایی شیائومی 13 اولترا می باشیم که بالاخره فردا رونمایی خواهد شد و حالا درست یک روز قبل از رویداد بزرگ معرفی پرچمدار غول فناوری چینی شیائومی تصویری رسمی از این گوشی هوشمند منتشر کرده است که تصدیقی می باشد بر رندر های گذشته این گوشی هوشمند.

شیائومی 13 اولترا

براساس گزارشی که GSMArena منتشر نموده، شیائومی 13 اولترا دارای یک پوشش فلزی و یک لایه چرم مصنوعی می باشد که بر روی پنل پشتی آن قرار گرفته است و نکته بسیار جالب توجه این است که جنس این لایه چرمی آنتی باکتریال بوده که از آن در برابر آلودگی مقاومت می کند. آن هایی که نگران از بین رفتن رنگ این لایه می باشند نیز باید بدانند که طراحی آن به گونه ایست که رنگش را از دست نخواهد داد.

شیائومی 13 اولتراشیائومی 13 اولترا

اگر بر روی دستگاه سه خط فرضی افقی بکشیم قسمت بالایی و پایینی آن دقیقا مانند نسل های گذشته شیائومی کمی باریک تر شده است تا زمانی که می خواهید از دستگاه به شکل افقی استفاده کنید نگهداری آن برایتان راحت تر باشد. به علاوه این که در تصاویر جزیره دوربین بزرگ و خیره کننده شیائومی 13 اولترا و سنسور سونی IMX858  که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی آن را میسازد مشاهده می شود.

براساس گزارش های مرتبطی که با این دستگاه منتشر شده است شیائومی همچنین جزئیات مربوط به پنل OLED LTPO شیائومی 13 اولترا را که به طور مشترک توسط این شرکت و China Star طراحی شده است به اشتراک میگذارد. طبق این گزارش پنل C7 دارای وضوح 1440x3200 پیکسل و حداکثر روشنایی 2600 نیت برای محتواهای HDRخواهد بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها