|

شیائومی

شیائومی 13 اولترا با غول ترین دوربین ممکن بیست نه فروردین رونمایی خواهد شد

Xiaomi 13 Ultra launch scheduled for April 18

بالاخره شیائومی از تاریخ رویداد رسمی خود برای معرفی شیائومی 13 اولترا به همراه دوربین عظیم الجثه اش خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بالاخره بعد از مدت ها شایعه پراکنی و گمانه زنی مورد انتظار ترین گوشی هوشمند با دوربین غول آسایش، شیائومی 13 اولترا در تاریخ 18 آوریل برابر با بیست و نهم فروردین ماه به طور رسمی رونمایی خواهد شد. پیش از این نیز شرکت سازنده این پرچمدار از رو نمایی آن طی ماه جاری خبر داده بود و حالا نهایتا تاریخ رونمایی آن به طور رسمی اعلام شد.

براساس گزارش GSMArena  تصاویر منتشر شده نشان میدهد که یک بار دیگر پرچمدار رده بالای شیائومی میزبان جزیره دوربینی دایره ای و عظیم خواهد بود اما این بار با چهار سنسور دوربین مجزا و با فاصله از هم. این طور که به نظر می رسد شیائومی 13 اولترا یک پله بالاتر از تمام رقیب های خود قرار خواهد گرفت البته به لطف همکاری و مشارکت با شرکت لایکا.

شیائومی 13 اولترا

این گوشی هوشمند دارای لنز جدید لایکا Vario Summicron خواهد بود و با توجه به اطلاعاتی که بین لنز ها درج شده ما گمان می کنیم که دوربین اصلی با دیافراگم f/1.8 و دوربین تله فوتو با دیافراگم f/3.0 بر روی دستگاه تعبیه خواهد شد. به علاوه این که فلش LED دوگانه ای نیز داخل جزیره وجود دارد که با هیچ یک از رندر هایی که تاکنون دیده بودیم مطابقت نمی کند.

و اما طی یکی دو روز گذشته واضح ترین و محتمل ترین رندر های ممکن این گوشی هوشمند پرچمدار منتشر شد که لبه های باریک و ظریف و گوشه های منحنی آن را نشان میدهد. از بابت مشخصات شیائومی 13 اولترا نیز ما انتظار داریم که این پرچمدار به سنسور 1 اینچی IMX989 سونی برای دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی مجهز شود البته در کنار یک دوربین اولترا وایلد 50 مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی که یکی برای عکاسی با زوم بیشتر و یکی برای عکاسی پرتره در نظر گرفته شده است.

شیائومی 13 اولتراشیائومی 13 اولترا

با توجه به این که رویداد معرفی شیائومی 13 اولترا، یک رویداد جهانی است بنابراین به احتمال بسیار زید ما می توانیم از تاریخ عرضه و قیمت این گوشی هوشمند در بازار های بین المللی مطلع شویم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها