|

شیائومی

تاریخ رونمایی شیائومی 13 اولترا توسط فاش شد؛ آیا حقیقت دارد؟

Xiaomi 13 Ultra Launch Date Tipped Via Online Retailer In China

گزارش ها و افشاگری های جدید حاکی از آنند که به همین زودی ها شیائومی 13 اولترا، پرچمدار رده بالای چینی رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی اخبار و اطلاعاتی که در گذشته توسط غول فناوری چینی منتشر شده بود ما متوجه شدیم که شیائومی عرضه گوشی هوشمند رده بالای سری 13 خود را تائید کرده است، اگرچه که هنوز تاریخ دقیقی توسط این شرکت اعلام نشده است. با این همه یک افشاگر چینی خبری را منتشر کرده است که طی آن به تاریخ دقیق رونمایی شیائومی 13 اولترا نیز اشاره می کند.

براساس گزارشی که Gizmochina به نقل از این افشاگر منتشر کرده اس محصول جدید شیائومی در تاریخ 18 آوریل و در ساعت 19:00 به وقت محلی رونمایی خواهد شد؛ هر چند که در این تبلیغ صراحتا به محصول نامبرده اشاره ای نشده است اما اطلاعات فوق تقریبا با گزارش هایی که ماه گذشته منتشر شدند مطابقت دارد بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که روز های آینده نه تنها تاریخ دقیق رونمایی شیائومی 13 اولترا اعلام شود بلکه کمی بعد مراسم برگزاری و معرفی آن را هم ببینیم.

شیائومی 13 اولترا

همان طور که می دانید این گوشی هوشمند نیز مانند دیگر اعضای خانواده خود با برند Leica همکاری کرده است و این به معنای آن است که پرچمدار آینده شیائومی از فناوری ساخت دوربین افسانه ای برای قابلیت های عکسبرداری خود استفاده می کند. نکته خوشایند دیگری که احتمالا تمامی طرفداران شیائومی 13 اولترا در انتظار آن بودند این است که عرضه این گوشی هوشمند در بازار جهانی تائید شده است.

با توجه به شایعات اخیر در رابطه با این محصول به نظر میرسد که شیائومی 13 اولترا به درگاه اتصال USB 3.X مجهز می شود که اگر صحت داشته باشد به معنای آن است که این گوشی هوشمند پیشرو یک تغییر عمده در گوشی های هوشمند شیائومی خواهد بود. از طرف دیگر شایعات حاکی از آنند که پرچمدار چینی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به همراه رم LPDDR5x و فضای ذخیره سازی UFS 4.1 مجهز می شود که البته خیلی دور از انتظار نیست. براساس گزارش شیائومی 13 اولترا از شارژ سیمی 30 وات و شارژ بی سیم 50 وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی