|

اپل

نسل آینده ی آیفون و قیمت های سرسام آور آن

iPhone 14 will have increasing price

ظاهرا اپل تصمیم گرفته است همان طور که امکانات آیفون های خود را ارتقا می دهد قیمت آن ها را نیز افزایش دهد، آیفون 14 دو هزار دلاری در راه است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زمان زیادی تا رونمایی نسل جدید پرچمدار های آیفون باقی نمانده است و هرچند که، بیشترِ مشخصات و اطلاعات مربوط به آن تاکنون منتشر شده است، اما هرچه به زمان رونمایی آیفون 14 نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری از این سری پرچمدار منتشر می شود.

همان طور که می دانید مدت هاست که اپل آیفون های خود را در یک بازه ی مشخص قیمتی ( 699 تا 999 دلار ) به بازار عرضه می کند و معمولا نسل های جدید با افزایش قیمت چندانی رو به رو نمی شوند اما  بر اساس گزارش های اخیر به نظر می رسد که غول فناوری کوپرتینویی تصمیم دارد تا با ایجاد یک تغییر شگفت آور این روند را متوقف کند. به نظر می رسد که اعضای آیفون 14 گران قیمت ترین آیفون های تاریخ لقب خواهند گرفت.

AppleiPhone13

بر اساس گزارشی که MacWorld به تازگی منتشر کرده است، چنانچه که اپل تصمیم دارد تا نسخه ی مینی آیفون را پس از آیفون 13 از سری جدید پرچمداران خود حذف کند، قیمت پایه برای سری 14 حدودا 799 دلار خواهد بود. آیفون 14 مکس نیز که عضو جدید و تازه کار آیفون می باشد 899 دلار قیمت گذاری می گردد. آیفون 14 پرو نیز 1099 دلار و آیفون 14 پرو مکس 1199 دلار قیمت خواهند داشت.

از طرفی دیگر اخیرا اخبار و شایعاتی منتشر شده است که اپل قصد دارد تا یک نسخه ی دو ترابایتی از آیفون 14 پرو مکس را نیز به بازار عرضه کند، با این اوصاف مطمئنا اگر این نسخه به بازار راه پیدا کند چیزی حدود 2000 دلار قیمت خواهد داشت.

این روز ها اخبار زیادی در رابطه با سری جدید آیفون های اپل شنیده می شود که اتفاقا بسیاری از آن ها هم توسط غول کوپرتینویی تایید و یا تکذیب نشده اند بنابراین فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که این سازنده ی قدرتمند تصمیم دارد تا چه محصولی را با چه قیمتی امسال روانه ی بازار کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها