|

اپل

تولید آیفون 13، پرچمدار اپل نه تو آمریکا بلکه تو خاور دور!

apple now manufacturing iphon 13 in india

غول فناوری کوپرتینویی تصمیم دارد تا از این به بعد آیفون 13، پرچمدار فعلی خود را به همراه آخرین نسل آیفون SE در کارخانه ی هند مونتاژ نماید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از چند ماه گذشته اخباری به گوش می رسید مبنی بر اینکه کوپرتینویی ها قصد دارند تا برخی از گوشی های هوشمند خود را در هند تولید کنند، یکی از این گوشی های هوشمند، پرچمدار فعلی اپل، یعنی آیفون 13 می باشد.

بر اساس گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است بعد از آن که در ماه دسامبر سال گذشته اپل اعلام کرده بود که تولید آزمایشی آیفون 13 را در هند آغاز کرده است، اکنون تولید رسمی این پرچمدار آن هم در هند آغاز شده است. این گزارش ادعا می کند که آیفون 13 تنها مدلی نیست که به کاخانه های هند راه یافته است بلکه برخی از مدل های قدیمی تری نیز مانند آیفون 12 و آیفون 11، برادر پرچمدار خود را همراهی خواهند کرد.

Apple-iPhone-13

در کنار سه نسل از پرچمداران اپل، آیفون SE نسل سوم نیز در کارخانه ی هندی تولید خواهد شد. همان طور که می دانید اعضای آیفون SE تنها گوشی های هوشمند مقرون به صرفه ی اپل هستند که هر دو سال یک بار نسل جدید آنها به بازار راه پیدا می کند.

جالب است بدانید که یکی از عمده دلایلِ سازندگان گوشی های هوشمند برای موناژ محصولات خود در هند، صرفه جویی در عوارض واردات است که شامل 20 درصد مالیات می شود. به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا در آینده ای نزدیک، 20 درصد از تولید آیفون های خود را از چین به هند منتقل کند. برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که طی سال های اخیر غول فناوری کوپرتینویی در تلاش بوده است تا وابستگی خود را به چین کاهش دهد، به این ترتیب می توان این طور در نظر گرفت که این اقدام نیز در راستای تلاش های مستمر آن ها برای استقلال بیشتر می باشد.

Apple iPhone SE2022

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها