|

اپل

آیفون 12 پرو مکس، اولین آیفونِ دنیا که به درگاه کابل USB مجهز گردید

World’s first iPhone 12 Pro Max with USB-C port up for sale on eBay

اولین گوشی هوشمند اپل که از درگاه USB پشتیبانی می کند، یک آیفون 12 پرو مکس است که برای فروش در سایت eBay قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که طرفداران و کاربران غول فناوری امریکایی آرزو می کنند که کاش گوشی های هوشمند اپل نیز مانند سایر گوشی های هوشمند پرچمدار دنیا از پورت USB برخوردار باشند، اما تا به این لحظه این فقط یک آرزو بوده است و بس. البته باید اشاره کرد که اخیرا شایعاتی منتشر شده است که نسل های بعدی آیفون به احتمال زیاد به درگاه کابل USB منتشر خواهند شد.

با این وجود به گزارش GSMArena یک شرکت اسلواکیایی به نام DEEP اخیرا موفق شده است که با اعمال تغییراتی در آیفون 12 پرو مکس درگاه USB-C را بر روی آن نصب نماید. این شرکت برای اطمینان کاربران ویدئویی از فرآیند اصلاح آیفون 12 پرو مکس تهیه کرده و به اشتراک گذاشته است که در اینجا می توانید مشاهده کنید. بسیار قابل توجه است که دستگاه فوق تست شده و از لحاظ عملکرد هیچ گونه اختلالی را از خود نشان نمی دهد.

این گوشی هوشمد هم اکنون در eBay برای فروش قرار گرفته است و از هم اکنون هر کس که بخواهد می تواند دومین آیفون دنیا را که به کایل USB مجهز شده است خریداری نماید. خب مشخص نیست که آیا اپل تصمیم دارد تا تقاضای کاربران و طرفداران خود را در سرتاسر جهان برآورده کند یا خیر اما ظاهرا شرکت های نظیر DEEP می خواهند این کار را برای مردم انجام دهند.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها