|

سامسونگ

سامسونگ گلکسی Z فولد 4 به همراه قلم عرضه خواهد شد

Samsung Galaxy Z Fold4 to feature built-in S Pen

سامسونگ قصد دارد تا با اضافه کردن گزینه ی S-Pen مانند گلکسی اس 22 اولترا ،محبوبیت پرچمدار تاشو آینده ی خود Z فولد 4 را چند برابر کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سامسونگ اخیرا طی یک رویداد مجازی سری پرچمدار خود را معرفی کرد که در صدر آنها رده بالاترین پرچمدار حال حاضر سامسونگ، گلکسی اس 22 اولترا قرار داشت. همان طور که می دانید با نبود خانواده ی محبوب سری نوت، سامسونگ در تلاش است تا بهترین و منحصر به فرد ترین ویژگی های آنها را در دیگر پرچمداران خود زنده نگه دارد به همین ترتیب این پرچمدار تازه نفس به همراه پشتیبانی از قلم هوشمند به بازار عرضه شد.

galaxy_z_fold4

به گزارش GSMArena حالا پس از رونمایی پرچمدار پر سر و صدای غول فناوری کره ای، بیشتر توجه ها و افشاگری ها معطوف به پرچمدار تاشو آینده، گلکسی Z فولد 4 خواهد بود. به همین ترتیب به تازگی اخباری منتشر شده است که برمبنای آنها به نظر می رسد سامسونگ قصد ندارد ارثیه ی خاندان نوت را تنها به گلکسی اس 22 اولترا محدود کند و پرچمدار تاشو آینده نیز نه تنها از S-Pen پشتیبانی خواهد کرد بلکه آن را ارائه هم خواهد داد و به این ترتیب محبوبت این گوشی هوشمند نیز چند برابر خواهد شد.

انتظار می رود که در ارتباط با ظاهر کلی، همچنان مانند نسل قبلی یعنی Z فولد 3، این گوشی هوشمند نیز نمایشگر تاشو 7.56 اینچی داخلی و نمایشگر 6.198 اینچی خارجی را در اختیار داشته باشد اما مطمئنا این صفحه نمایش شاهد بهبود هایی به ویژه در راستای کاهش چین و چروک ها خواهد بود. از طرفی دیگر گزارش جدید حاکی از آن است که سامسونگ به دنبال دوام Z فولد 4 نیز می باشد.

Galaxy-Z-Fold4

در همین زمان ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا Z فلیپ 4 را نیز با صفحه نمایش 6.7 اینچی و نمایشگر ثانویه 1.9 اینچی به بازار معرفی نماید.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها