|

سامسونگ

پرچمدار رده بالای سامسونگ، S22 اولترا، چندان که به نظر می رسد مقاوم نیست!

Samsung Galaxy S22 Ultra's Armor Aluminum and Gorilla Glass Victus+ put through a drop test

در حالی که گلکسی S22 اولترا سامسونگ به بهترین محافظ و قالب با کیفیت مجهز است اما هنگام حادثه نیز آن طور که باید مقاوم است؟!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از زمانی که عضو رده بالای پرچمداران سامسونگ رونمایی شده است تا به همین لحظه مدام در حال گذراندن آزمایش ها و تست های گوناگونی است که کیفیت آن را در زمینه های متفاوت می سنجند. سرانجام نیز نوبت به آزمون مقاومت گلکسی اس 22 اولترا رسیده است.

همان طور که می دانید این گوشی هوشمند از جدیدترین شیشه ی محافظ گوریلا گلس یعنی گوریلا گلس ویکتوس پلاس به همراه قابی از جنس آلیاژ آلمینیوم برخوردار است که باعث می شود آن را به یکی از مقاوم ترین گوشی های هوشمند حال حاظر بدل کند. اما آیا واقعا همین طور است؟ پاسخ این سوال را تنها می توان با آزمون سقوط از ارفاع بدست آورد.

به گزارش GSMArena این آزمون برای پرچمدار پر تمتراق و پر سروصدای سامسونگ ظاهرا کمی ناامید کننده بوده است؛ چرا که به محض برخرود به آسفالت شیشه ی مقاوم گوریلاگلسِ اس 22 ترک خورد. به نظر می رسد که اگر دستگاه به روی صفحه نمایش به زمین بخورد آسیب بسیار سختی خواهد دید که برای کاربران اصلا خوشایند نخواهد بود.

جدای از صفحه نمایش چشم نواز S22 اولترا، قربانی دیگری هم وجود داشت. عدم استفاده از طراحی جزیره ی دوربین ها ظاهرا برای حفظ امنیت ماژول ها، خیلی ایده ی خوبی نبوده است و با اولین برخورد به سطح زمین، دوربین اصلی و دوربین فوق عریض آسیب دیدند. با این وجود استفاده از یک قاب محافظ برای کاربران حیاتی به نظر می رسد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها