|

سامسونگ

پرچمدار تاشو آینده سامسونگ مشابه گلکسی اس 22 اولترا

Samsung galaxy Z Fold 4 Similar to S22 ultra

درحالیکه سامسونگ اس۲۲اولترا به تازگی رونمایی شده است،گمانه زنی ها حاکی از آنند که نسل جدید پرچمدارهای تاشو سامسونگ طراحی مشابه آن خواهد داشت

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با وجود شرکت هایی مانند هواوی و اوپو که به جمع سازنده های گوشی های هوشمند تاشو پرداخته اند، مطمئنا رقابت در بازار این گوشی های هوشمند در حال گرم شدن است. از طرفی دیگر به لطف دستگاه هایی مانند اوپو فایند N که طراحی مدرن دارد و تقریبا مشکل چین و چروک ها را تا حدی رفع کرده است، دیگر نمی توان گفت که سامسونگ یکه تاز این صنعت می باشد. شاید به همین دلیل است که این روزها سامسونگ سخت در حال کار بر روی نسخه ی آینده ی پرچمدار تاشو خود، گلکسی Z Fold4، می باشد.

IMG_20220212_214305

به گزارش Gizmochina به تازگی چند طراح و سازنده ی برجسته گوشی های هوشمند رندرهایی مفهومی را از نسل آینده ی Z Fold منتشر کردده اند و جالب است که طراحی های منتشر شده متفقا الهام گرفته از پرچمدار پرقدرت و تازه رونمایی شده ی حال حاضر سامسونگ، اس 22 اولترا، می باشند. گلکسی اس 22 اولترا حقیقا یک ابر قدرت است که ویژگی ها و مشخصات کاملا پیشرفته ای دارد بنابراین منطقی است که Fold4 نیز طراحی مشابه را به ارث ببرد، به هر حال Fold4 نیز یک پرچمدار پیشرو است.

IMG_20220212_214326

IMG_20220212_214341

با این وجود متاسفانه غول فناوری کره ای تا به این لحظه هیچ گونه سرنخی را در رابطه با اینکه نسخه بعدی پرچمدار تاشو خود چگونه خواهد بود ارائه نکرده است؛ بنابراین چندان نمی توان به این رندرها اعتماد کرد.

طبق گزارش هایی که در قبل منتشر شده است ما انتظار داریم که گلکسی Z Fold4 در سه ماه سوم سال جاری رونمایی شود. همان طور که پیش تر اشاره کردیم در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با این دستگاه وجود ندارد اما به نظر می رسد که این گوشی هوشمند در بخش دوربین نیز به طرز چشمگیری بهبود خواهد یافت.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی