|

شیائومی

نسخه 2022 ردمی 10 در گیگ بنچ دیده شد!

Redmi 10 2022 appears on Geekbench revealing key specs

ظاهرا برند فرعی شیائومی، ردمی، تصمیم دارد که نسخه ای به روز شده از ردمی 10 را به بازار ارائه کند. این گوشی هوشمند در گیگ بنچ نیز مشاهده شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر چه ردمی در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک رویداد و رونمایی سری ردمی نوت 11 خود در تاریخ 9 فوریه برابر با بیستم بهمن می باشد اما ظاهرا عرضه سری ردمی 10 همچنان ادامه دارد. به گزارش Gizmochina هم اکنون ردمی در حال آماده شدن برای عرضه نسخه ی 2022 ردمی 10 می باشد، هرچند ما دقیقا مطمئن نیستیم که چه تغییراتی برای نسخه ی جدید صورت گرفته است.

طی ماه گذشته گزارش های تائید نشده ای منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی هوشمند به همراه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، درست مانند نسخه ی قبلی عرضه خواهد شد. اما به تازگی این گوشی هوشمند در سایت گیگ بنچ مشاهده شده است که با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط این بنچ مارک به نظر می رسد از لحاظ چیپست نیز این گوشی هوشمند ارتقایی پیدا نخواهد کرد و همچنان مانند برادر خود به همراه هلیو G88 و 4 گیگابایت رم ارائه خواهد شد.

Redmi 10 2022

گواهینامه های اتحادیه اروپا از چند ماه پیش نشان می دهد که این گوشی دارای باتری 4900 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و با یک شارژر 22.5 واتی در جعبه وارد بازار می شود.

با همه ی این اوصاف باید در نظر داشته باشید که اطلاعات منتشر شده توسط گیگ بنج مربوط به یک نسخه ی پایین رده از این گوشی هوشمند می باشند و ما امیدواریم که ردمی تصمیم داشته باشد تا امکانات بیشتری را در دیگر نسخه ها ارائه دهد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی