|

شیائومی

آیا عرضه ی شیائومی 12 مینی واقعی خواهد بود؟

lleged Xiaomi 12 mini render surfaces

به نظر می رسد شیائومی در حال راه اندازی یک دستگاه مینی با صفحه نمایش 6 اینچی می باشد، که این دستگاه آخرین عضو سری 12 شیائومی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اواخر سال گذشته شیائومی از سری پرچمدار خود، شیائومی 12، رونمایی کرد، در حالی که به صبرانه در انتظار عرضه اعضای این سری به بازار جهانی هستیم، به تازگی اخبار و شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه غول فناوری چینی قصد دارد تا یک گوشی هوشمند مینی را به بازار معرفی کند که احتمالا آخرین عضو سری 12 شیائومی خواهد بود. این طور که به نظر می رسد شیائومی در حال راه اندازی یک دستگاه مینی با صفحه نمایش 6 اینچی می باشد. در حال حاضر فقط آیفون 13 مینی و ایسوس زنون 8 با این مشخصات در بازار حضور دارند.

متاسفانه نه آیفون 13 مینی و نه زنون 8، هیچ کدام نتوانسته اند محبوبیت قابل توجهی را در بین مردم بدست بیاورند، بنابراین شاید بهتر است خیلی به شیائومی 12 مینی هم امیدوار نباشیم. به گزارش GSMArena این گوشی هوشمند از لحاظ سخت افزاری تا حد زیادی از دیگر اعضای سری 12 شیائومی فاصله گرفته است و به همراه صفحه نمایش 6 اینچی AMOLED و پشتیبانی از تراشه اسنپدراگون 870 رونمایی خواهد شد؛ البته در ارتباط با تراشه آن باید گفت که شیائومی 12X نیز از همین تراشه برخوردار می باشند.

IMG_20220205_214453

یک افشاگر تصاویری احتمالی از شیائومی 12 مینی آینده را منتشر کرده است،  که البته تصاویر منتشر شده طراحی متفاوت آن را نشان می دهند. در هر حال از آنجایی که شرکت سازنده تا به این لحظه هیچ گونه خبری را در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر و یا تایید نکرده است بهتر است همان طور که در انتظار رونمایی شیائومی 12 اولترا می باشیم، چشم به راه شیائومی 12 مینی نیز هم باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

شهرزاد فدایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی