|

اپل

باگ جدید آیفون 13 اپل

 A software bug is causing iPhone 13 displays to turn pink

اپل گزارش هایی را از طرف کاربران خود در سرتاسر دنیا بدست آورده است که ظاهرا، آیفون 13 با مشکلی نرم افزاری رو به رو شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش GSMArena به تازگی اپل گزارش هایی را از طرف کاربران خود در سرتاسر دنیا بدست آورده است که ظاهرا یک مشکل نرم افزاری باعث می شود، یک پوشش صورتی رنگ تمام صفحه نمایش برخی از آیفون های 13 را بپوشاند و نهایتا از کار بیوفتد؛ تا به این لحظه بارها این خبر در تالار گفت و گوی اپل و ردیت گزارش شده است.

ظاهرا تنها نقطه ی مشترک تمامی این کاربران این است که از آیفون 13 استفاده می کنند نه اعضای سری های گذشته. یک نفر گزارش داده است که در هنگام کار با GPS این مشکل برایش رخ داده است و یک نفر دیگر اذعان داشته است که عملکرد باتری کمی عجیب است و باعث می شود تلفن سرد شود و سپس صفحه ی صورتی رنگ ظاهر می شود. گزارش ها در این زمینه زیاد است و کاربران به یک واقعه ی خاص اشاره نکرده اند.

طبق گزارش ها، چند کاربر تا به الان گوشی های خود را که از این مشکل برخوردار بوده تعویض کرده اند اما برخی دیگر موفق به تعویض گوشی هوشمند خود نشده اند چراکه اپل به آنها گفته است که دستگاهشان مشکل نرم افزاری ندارد.

iPhone 13

این طور که به نظر می رسد مشکل فوق در کشور چین بیشتر از دیگر کشورها کاربران را درگیر کرده است به همین دلیل اپل در Weibo به کاربران خود پیشنهاد کرده است که بعد از تهیه ی یک نسخه ی پشتیبان دستگاه خود را به آخرین نسخه ی iOS بروزرسانی کنند.

با این وجود طبق گزارشی که کاندیدای نسخه بتای iOS15.3 منتشر کرده است اپل، هیچگونه اصلاحی را در ارتباط با مشکل صفحه نمایش صورتی لحاظ نکرده است.

آیا شما تا به حال با مشکل صفحه نمایش صورتی آیفون های 13 رو به رو شده اید؟ تجربه ی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها