|

کادیلاک

دومین شانس کادیلاک برای بازگرداندن قدرت از دست رفته، سدان جدید، CT5-V

2022 Cadillac CT5-V: How The Luxury Sedan Fares Against The Competition

سری V کادیلاک در بحبوحه ی نوسازی برند قرار دارد و تصمیم دارد تا در سال 2022 با یک مجموعه ی بی نظیر همه را شگفت زده کند .

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سری V کادیلاک در بحبوحه ی نوسازی برند قرار دارد و تصمیم دارد تا در سال 2022 با یک مجموعه ی بی نظیر همه را شگفت زده کند اما بزرگترین سوال برای این شرکت خودروسازی اینجاست که آیا می تواند جانشین لایقی برای CTS-V پیدا کند یا خیر. در نگاه اول به نظر می رسد که CT5-V جدید به همراه پیشرانه ی V6 خود ابدا نخواهد توانست جانشین CTS-V باشد به این ترتیب به نظر می رسد که نسخه ی Blackwing  (بالدار سیاه) بالاترین سطح موجود فعلی سری V جانشین CTS-V خواهد بود. این خودرو در سه تریم متفاوت به خیابان ها خواهد آمد.

2022-Cadillac-CT5V-Front-Fascia

خودروی جدید کادیلاک به عنوانی سدانی لوکس با سایز متوسط شناخته می شود که برای رقابت با خودروهایی نظیر M550i xDrive بی ام و، آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو، E450 4MATIC مرسدس بنز و S6کواترو آئودی، آماده ی رزم است. نسل تازه ی سدان های کادیلاک طراحی الهام گرفته شده از STS-V را دارد که به خاطر ظاهر تهاجمی اش اسپرت تر از CTS به نظر می رسد.

2022 Cadillac CT5-V

باید اعتراف کرد که وقتی فناوری های مربوط به عملکرد به میان می آید، کادیلاک نه تنها با قدرت به رقابت خواهد پرداخت بلکه از بی ام و، آئودی و بنز نیز پیشی خواهد گرفت.

dream-giveaway-2022-cadillac-ct5-v-blackwing

شتاب، هندلینگ، اسب بخار و حتا تجربه ی سواری این خودرو به قدری بی نظیر است که باید اعتراف کرد که این خودروساز امریکایی آماده است تا شکوه و جلال قدیم خود را بازیابد.

ct5v-engine-1

پیشرانه ی رده بالاترین عضو سری V کادیلاک یک موتور 6.2 لیتری V8 سوپر شارژر می باشد که 668 اسب بخار قدرت و 659 پوند فوت گشتاور تولید می کند و این قدرت را توسط گیربکس 10 سرعته یا گیربکس 6 سرعته به چرخ ها منتقل می شود که صفر تا صد خودرو را در کمتر از 3.4 ثایه به ثبت می رسانند.

Screen-Shot-2022-01-22-at-40251-PM

به این ترتیب باید ببینیم که سدان جدید کادیلاک تا چه حد می تواند در خیابان ها قدرتمند ظاهر شود و باتوجه به اینکه قصد دارد سدان های بی نظیر آلمانی را برکنار کند، آیا می تواند عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد؟ تا اینجا که به نظر می رسد کادیلاک قدرتمند ظاهر شده است و به یک رقیب واقعی بدل گشته است.

Screen-Shot-2022-01-22-at-40216-PM

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها