|

اوپو

اوپو فایند ایکس 5 پرو آماده برای رونمایی!

Oppo Find X5 Pro poses for the camera with reflective back

به تازگی تصاویری واقعی از اوپو فایند ایکس 5 پرو منتشر شده است که دید بهتری از دوربین های آن به ما می دهد؛ ظاهرا رونمایی نزدیک است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اوایل این هفته تصاویری واقعی از پرچمدار آینده ی اوپو منتشر شد که برخی از مشخصات اصلی آن را نیز برای ما فاش کرد از جمله تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و رابط کاربری ColorOS12 مبتنی بر اندروید  12 آن.

به گزارش GSMArena به تازگی نیز تصاویری دیگر از این گوشی هوشمند منتشر شده است که متاسفانه اطلاعات خاصی را برای ما فاش نمی کند اما طراحی زیبای آن را واضح تر به ما نشان می دهد به علاوه اینکه از یک نسخه ی جدید با پنل پشتی نقره ای شفاف رونمایی می کند. این پنل آنقدر شفاف و براق است که می توانید تصویر خود را در آن ببینید؛ همچنین طراحی عجیب و نامتقارن جزیره ی دوربین ها را نیز با کیفیت عالی به ما نشان می دهد و مهر تائیدی بر دانسته های ما می زند.

Oppo-Find X5 Pro

با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده است ما انتظار داریم که سری پرچمدار اوپو اوایل فوریه به همراه سه عضو به بازار معرفی شود. اعضای این سری شامل فایند ایکس 5 Lite ،فایند ایکس 5 استاندارد و فایند ایکس 5 پرو می شوند که ظاهرا تنها عضوی که از تراشه ی پرچمدار ساخت مدیاتک پشتیبانی می کند نسخه استاندارد فایند ایکس 5 می باشد که به همراه دایمنسیتی 9000 به بازار عرضه خواهد شد.

Oppo Find X5 Pro

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی