|

اوپو

تصاویر واقعی اوپو فایند ایکس 5 پرو

OPPO Find X5 Pro live shots emerge

در حایکه چشم به راه رونمایی سری پرچمدار فایند ایکس 5 اوپو هستیم، یک افشاگر تصاویری واقعی از نسخه پرو این سری را منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده است ما انتظار داریم که نهایتا تا آخر ماه مارس اوپو از سری پرچمدار آینده ی خود رونمایی کند. به گزارش Gizmochina یک افشاگر به نام Coolapk تصاویری واقعی از عضو پرو این سری منتشر کرده است که این تصاویر برخی از ویژگی های کلیدی فایند ایکس 5 پرو را نیز فاش می کند.

تصاویر منتشر شده شماره مدلِ CPH2305 را بر روی دستگاه نشان می دهند که یعنی تصاویر منشر شده به نسخه ی جهانی این گوشی هوشمند تعلق دارند. از لحاظ طراحی این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی خمیده می باشد که ما حدس می زنیم دوربین سلفی با یک پانچ بر وسط لبه ی بالایی این صفحه نمایش قرار گرفته است. بر روی پنل پشتی دستگاه نیز تنظیمات دوربین سه گانه ی اصلی، درون یک جزیره ی نامنظم قرار گرفته است؛ همچنین در گوشه ی سمت راست پنل، نام OPPO و Hasselblad هک شده است.

سال گذشته، وان پلاس با هسل بلد همکاری کرد تا بتواند تجربه عکاسی بهینه ای را در سری وان پلاس 9 ارائه دهد. از طرفی دیگر، تقریبا اواسط سال 2021 بود که شرکت های وان پلاس و اوپو با یکدیگر ادغام شدند، از این رو، به نظر می رسد که پرچمداران آینده اوپو ممکن است نام تجاری هسل بلد را نیز به همراه داشته باشند.

Oppo Find X 5 Pro

همان طور که در گزارش های قبلی اشاره کرده ایم بدون شک یکی از نقاط قوت اوپو فایند ایکس 5 پرو تراشه قدرمند اسنپدراگون 8 نسل 1 می باشد که جهت منبع تامین قدرت آن در نظر گرفته شده است، اما هنوز به طور قطع مشخص نیست که آیا این خبر صحت دارد یا نه چراکه از طرفی دیگر گزارش های اخیر از حضور تراشه پرچمدار مدیاتک، دایمنسیتی 9000،؛ خبر می دهند. به هر حال احتمالا این تراشه نیز چیزی کم از تراشه پرجمدار کوالکوم نخواهد داشت.

این دستگاه به همراه باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 80 وات و شارژ بی سیم 50 وات، در کنار 12 گیگابایت رم که 3 گیگابایت رم دیگر را می توان به آن اضافه کرد و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، می تواند عملکرد خوبی را به ثبت برساند.

شکی نیست که بی صبرانه چشم به راه حضور نسل جدید پرچمداران اوپو در بازار جهانی هستیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها