|

اوپو

نسل جدید Find X با چند عضو و چه نامی رونمایی خواهد شد؟

Oppo to launch three Find X phones, might call them Find X5

به نظر می رسد که اوپو تصمیم دارد تا نسل جدید سری Find X خود را با یک جهش در نام راه اندازی کند و احتمالا سری جدید Find X5 نام خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اوپو در اوایل این ماه اعلام کرد که طی سه ماهه ی اول سال 2022 یک گوشی هوشمند Find X را به همراه چیپست پرچمدار کوالکوم, اسنپدراگون 8  نسل 1 , به بازار عرضه خواهد کرد. دو هفته پس از آن مدیاتک رسما اعلام کرد که به زودی یک گوشی هوشمند اوپو به تراشه ی پرچمدار نسل جدید مدیاتک Dimensity 9000 , مجهز خواهد شد. پس از آن نیز افشاگر معروف Digital Chat Station  فاش کرد که خانواده پرچمدار اوپو در حقیقت سه عضو خواهد داشت, که البته هنوز منبع قدرت آن مشخص نیست و ما نمیدانیم که اوپو چه تراشه ای را برای آن  در نظر گرفته است.

از طرفی دیگر شایعات و افشاگری های اخیر حاکی از آن است که اوپو همچنین در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند Find N می باشد که دارای لولای افقی خواهد بود مانند گلکسی زد فولد 3 سامسونگ و پرچمدار نو ظهور هواوی پی 50 پاکت.

Oppo Find X3 Pro

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سری جدید Find X که اخبار آن چندان هم کم نیست بیشتر با نام Find X5 خوانده می شود چرا که به نظر می رسد مردم چین عدد 4 را بد یمن می دانند به همین ترتیب سازندگان گوشی های هوشمند آن کشور از عدد 4 در نام محصولات خود استفاده نمی کنند.

انتظار می رود که Find X5 اوپو نسبت به نسل قبلی خود, Find X3 که هنوز پرچمدار است, بهبود هایی را تجربه کرده اشد. جدای از تغییر آشکار چیپست, یکی از مواردی که به نظر می رسد نسل جدید در آن ارتقا پیدا کرده است شارژ سریع 80 واتی است, که پس از دو سال تغییر بزرگی برای اوپو خواهد بود. تقریبا بیشتر از دو سال می شود که اوپو حتا پرچمداران خود را با شارژ 65 وات به بازار عرضه می کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها