|

سامسونگ

تصاویر اجزا و پنل پشتیِ نسل جدید میانرده های محبوب سامسونگ فاش شد

Samsung Galaxy A53 back panel images surface online

یک افشاگر تصاویری واقعی از گلکسی A53 سامسونگ را منتشر می کند، و تصاویر منتشر شده گمانه زنی های ما را تائید می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گلکسی A53 نسل جدیدی از میانرده های محبوب سامسونگ می باشد که انتظار می رود به زودی راه اندازی شود چراکه در فهرست چندین گواهینامه دیده شده است. به گزارش GSMArena به تازگی نیز یک افشاگر به نام 91mobile تصاویری واقعی از پنل پشتی و طراحی داخلی این گوشی هوشمند را  فاش کرده است.

A53-3

تصاویر منتشر شده چندان تفاوتی با رندرهای گذشته ندارند و ما همچنان جزیره ی دوربین پنج سنسوره به علاوه ی فلاش LED را شاهد هستیم. با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده اند ما می دانیم که تنظیمات دوربین اصلی این گوشی هوشمند که بر روی پنل پشتی آن قرار گرفته است شامل یک سنسور 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، سنسور 32 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و سنسور 5 مگاپیکسلی عکاسی ماکرو، می شود.

بر روی پنل جلویی گلکسی A53 نیز ما انتظار داریم که سامسونگ سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی را برای عکاسی سلفی با طراحی پانچ قرار دهد.

A53-1

نسل جدید میانرده های سامسونگ از یک پنل 6.64 اینچیِ فول اچ دی پلاس AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار خواهد بود. بنابر گزارش های قبلی ظاهرا مانند بسیاری دیگر از محصولات سامسونگ این گوشی هوشمند نیز در دو مدل متفاوت از چیپست به بازار عرضه خواهد شد؛ احتمالا در کنار نسخه ی اگزینوس یک نسخه ی اسنپدراگون نیز وجود خواهد داشت.

A53-2

این طور که به نظر می رسد تراشه های انتخابی غول فناوری کره ای، اسنپدراگون 778G و اگزینوس 2100 سال گذشته می باشند؛ البته این خبر هنوز در حد یک گمانه زنی است و هیچگونه تائیدیه ای از جانب سامسونگ منتشر نشده است.

انتظار می رود که سامسونگ تا آخر سه ماهه ی اول 2022 این گوشی هوشمند را به بازار معرفی نماید در حالیکه احتمالا مدل های سطح پایینتر، مانند گلکسی A33 و A13 در ماه فوریه معرفی خواهند شد.

A53-4

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها