|

سامسونگ

نسل جدید میانرده های سامسونگ با سرعت شارژ نه چندان قوی

Samsung Galaxy A53 appears on China’s 3C

به نظر می رسد A53 به همراه شارژر 15 واتی به بازار عرضه می شود که احتمالا مانند نسل های گذشته خود از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می نماید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی هفته های اخیر گلکسی A53 سامسونگ در اخبار حضور داشته است همچنین ما نام این گوشی هوشمند را در فهرست گیگ بنچ مشاهده کردیم. همان طور که می دانید این روز ها گوشی های میانرده به ویژه میان رده های سامسونگ از محبوبیت بالایی برخوردارند چراکه ویژگی هایی مشابه پرچمداران را با قیمت بسیار کمتر ارائه می دهند. به همین ترتیب چشم های زیادی در پی  رونمایی A53 سامسونگ می باشد.

به گزارش Gizmochina این گوشی هوشمند موفق شده است که به تازگی گواهی 3C چین را دریافت نماید، هرچند که لیست منتشر شده در پایگاه داده های این گواهینامه چندان خوشایند نیست. این طور که به نظر می رسد A53 به همراه شارژر 15 واتی به بازار عرضه می شود که ما حدس می زنیم احتمالا مانند نسل های گذشته خود از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می کند، اما اطلاعات منتشر شده توسط 3C خبری را در این رابطه منتشر نکرده است.

Samsung A53

از طرفی دیگر با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به الان منتشر شده است ما گمان می کنیم که این گوشی هوشمند به تراشه اگزینوس 1200 هشت هسته ای سامسونگ مجهز خواهد شد و به همراه 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این، ظاهرا این احتمال وجود دارد که A53 برای بازار های جهانی به همراه یکی از تراشه های اسنپدراگون کوالکوم در دسترس قرار گیرد.

ما انتظار داریم که نسل جدید میانرده های سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ تازه سازی 120 هرتز معرفی گردد.

Samsung-Galaxy-A53-

در حال حاضر سامسونگ هیچ تاریخی را برای رونمایی این محصول معرفی نکرده است اما با توجه به اینکه بیشتر اخبار به بیرون درز پیدا کرده است ما گمان می کنیم که در ماه های آینده به بازار معرفی شود.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها