|

سامسونگ

برخی مشخصات کلیدی Galaxy A53 5G فاش شد!

Samsung Galaxy A53 5G's key specs revealed by Geekbench

نسل جدید میان رده ی محبوب سامسونگ Galaxy A53 5G در بنچمارک گیگ بنچ مشاهده شد و لیست این بنچمارک اطلاعاتی از این دستگاه را فاش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالیکه تمام توجه ها معطوف پرچمداران سری S سامسونگ می باشد, این شرکت لحظه ای از میان رده های محبوب خود قافل نمی شود و اخیرا به گزارش GSMArena  یک دستگاه سامسونگ در بنچمارک GeekBench دیده شده است که احتمالا متعلق به Galaxy A53 5G می باشد.

با توجه به اطلاعاتی که لیست GeekBench منتشر کرده است این گوشی هوشمند از آخرین نسخه ی اندروید پشتیبانی می کند همچنین دارای 6 گیگابایت رم نیز می باشد, البته امکان دارد که گزینه های رم دیگری نیز وجود داشته باشد که هنوز تائید نشده اند.

همچنین در این لیست اشاره شده است که برای قدرت دهی به این دستگاه Exynos 1200 درنظر گرفته شده است که شامل هشت هسته CPU می باشد, همچنین برای انجام کارهای گرافیکی فشرده مانند بازی و غیره نیز پردازنده گرافیکی Mali-G68 بر روی آن نصب شده است. البته با توجه به اینکه این پیکر بندی تراشه بر روی Dimensity 900 نیز قرار گرفته است, این امکان وجود دارد که به جای Exynos 1200 چیپست Dimensity 900 در انتظار A53 5G باشد اما کمی بعید به نظر می رسد.

A53 5G-GeekBench

متاسفانه GeekBench اطلاعات دیگری از این گوشی هوشمند منتشر نکرده است اما ما بر اساس اخبار و افشاگری های قبلی میدانیم که Galaxy A53 دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازیس 120 هرتز و تنظیمات دوربین چهارگانه بر روی پنل پشتی خود خواهد بود, که احتمالا سنسور دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسلی می باشد. و نکته ی دیگر این است که جک هدفون 3.5 میلی متری را که در Galaxy A52 و A52 5G  شاهد آن بودیم, احتمالا سامسونگ در سری جدید حذف کرده است.

قطب فناوری کره ی جنوبی Galaxy A52 و A52 5G را در ماه مارس 2021 معرفی کرد به همین دلیل ما فکر میکنیم که A53 5G نیز در همین بازه ی زمانی از سال آینده رونمایی خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی