|

سامسونگ

آیا عدم تولید سری نوت سامسونگ به افزایش فروش سری اس کمک کرد؟

Report suggests lack of Galaxy Note 21 didn't help Galaxy S21 sales

حتی بدون حضور گوشی های هوشمند گلکسی نوت در 2021، سری گلکسی اس 21 نتوانست فروش سرسام آوری را تجربه کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سامسونگ مدت هاست که سنت عرضه دو سری پرچمدار به بازار را دارد، سری گلکسی اس و سری گلکسی نوت؛ اما برخلاف سنت همیشگی در سال گذشته سامسونگ از نسل جدید سری نوت خود رونمایی نکرد.

براساس گزارشی که Androidauthority به تازگی منتشر کرده است به نظر می رسد که غول فناوری کره ای امیدوار بوده که با خودداری از سری نوت، فورش سری اس را افزایش دهد اما ظاهرا نتیجه آن چیزی نبود که سامسونگ پیش بینی می کرد. این طور که این گزارش ادعا می کند میزان فروش سری گلکسی اس ۲۱ در سال ۲۰۲۱ با تعداد گوشی‌های فروخته شده از سری گلکسی اس ۲۰ در سال ۲۰۲۰ تقریباً برابر بوده است که خیلی امیدوار کننده به نظر نمی رسد.

عده ای بر این باورند که این عمل در حقیقت یک استراتژی حساب شده بود تا گلکسی زد فولد پیشرو بتواند جایگزینی برای سری نوت باشد و در عین حال یکه تاز بازار گوشی های هوشمند تاشو پرچمدارد نیز باشد؛ اما این گزارش معتقد است که در حقیقت سامسونگ دلیل فروش پایین سری گلکسی اس ۲۱ در سال گذشته را، مشکلات تولید می‌داند. با در‌ نظر گرفتن این موضوع، سامسونگ احتمالاً تصمیم درستی برای عدم تولید مدل جدید گلکسی نوت اتخاذ کرده است. حتی اگر این شرکت مدل جدید گلکسی نوت را تولید می‌کرد، مشخص نبود که خرید آن برای مشتریان چقدر دشوار خواهد بود.

با این وجود ظاهرا سامسونگ امیدوار بوده است که با عدم تولید نسل جدید سری نوت نه تنها به گوشی های هوشمند تاشو خود میدان دهد بلکه فروش نسل جدید سری گلکسی اس نیز با افزایش چشمگیر رو به رو شود.

باید دید نهایتا برنامه ریزی ها و استراتژی های پیچیده سامسونگ چه نتیجه ای خواهند داشت و آیا سال 2022 سال قدرتنمایی سری اس 22 خواهد بود یا خیر؟

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها