|

اپل

تمام اعضای سری 14 آیفون با 6 گیگابایت رم، بدون تبعیض!

All four iPhone 14 models to have 6GB of RAM

ظاهرا غول فناوری کوپرتینویی تصمیم دارد برخی تفاوت ها در میان اعضای سری 14 را از میان بردارد، مانند نرخ تازه سازی صفحه نمایش و میزان رم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از سری های جذاب گوشی های هوشمند که بی صبرانه چشم به راهش هستیم، سری آیفون 14 اپل می باشد که انتظار می رود مانند نسل های گذشته خود در اوایل تابستان رونمایی شود. همان طور که در گزارش های اخیر اشاره کرده ایم انتظار می رود که این سری پرچمدار با چهار عضو، آیفون 14 استاندارد، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به بازار عرضه شود. ظاهرا تولید عضو پنجم، که آیفون 14 مینی می باشد پس از فروش ناامید کننده آیفون 13 مینی متوقف شده است.

به گزارش GSMArena به تازگی تحلیلگر معروف جف پو گزارشی را منتشر کرده است که بر مبنای آن به نظر می رسد غول فناوری کوپرتینویی تصمیم دارد برخی تفاوت ها در میان اعضای سری 14 را از میان بردارد، مانند نرخ تازه سازی صفحه نمایش و میزان رم.

این گزارش ادعا می کند که صفحه نمایش هر چهار مدل سری آینده ی آیفون از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کنند همچنین هر چهار مدل نیز یک میزان رم را ارائه خواهند داد، 6 گیگابایت. پیش از این شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر اینکه آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس هر کدام تا 8 گیگابایت رم را ارائه می دهند اما ظاهرا بنا به مشکلات زنجیره ی تامین این وعده عملی نخواهد شد.

iPhone 14  Pro Apple

از آنجایی که برخی از ویژگی های این چنینی بین تمامی اعضا یکسان است باید ببینیم که اپل چه ویژگی هایی را برای اعضای رده بالای خود در نظر گرفته است تا بتوانند تفاوت قیمت موجود را توجیه کنند. البته ما شکی نداریم که تنظیمات دوربین یکی از زمینه های تمایز مدل های پرو با دیگر مدل ها خواهد بود.

این تحلیلگر در ادامه اشاره کرده است که در رابطه با فضای ذخره سازی، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس، هر کدام از 256 گیگابایت را ارائه خواند داد در حالیکه آیفون 14 استاندارد و آیفون 14 مکس از 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه خواهند داد؛ و این هم یکی دیگر از تفاوت های عمده ی اعضای رده بالاتر می باشد.

هنوز زمان زیادی تا رونمایی این سری باقی مانده است با توجه به این موضوع باید در نظر داشته باشید که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و زمان زیادی هم برای تائید و تکذیب اخبار، پیش رو داریم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها