|

اپل

آیا آیفون 14 اپل افزایش قیمت چشمگیری عرضه خواهد شد؟

Apple iPhone 14 Pro models to reportedly come with higher pricing

گزارش های اخیر حاکی از آنند که به احتمال زیاد اعضای رده بالای نسل آینده آیفون با افزایش قیمت چشمگیری رو به رو خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس اخبار و گزارش هایی که تا به حال منتشر شده اند، ما انتظار داریم که غول فناوری کوپرتینویی چندین محصول را در سال جاری به بازار عرضه نماید، اما بدون شک بیشتر از هر محصول دیگری چشم به راه نسل جدید محصولات خط تولید آیفون این شرکت می باشیم. مطابق عادت اپل، احتمالا در نیمه ی دوم سال جاری این غول فناوی مدل های سری آیفون 14 آینده خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

حتا پیش از آنکه به زمان رونمایی این محصولات نزیدک شویم، جزئیات زیادی در مورد گوشی های هوشمند آینده اپل به صورت شایعات و افشاگری های متعدد منتشر گردیده است. به تازگی نیز به گزارش Gizmochina به نقل از LeaksApplePro جزئیات قیمت سری آیفون 14 به بیرون درز پیدا کرده است.

این گزارش ادعا می کند که آیفون 14 پرو با پایه 1099 دلار قیمت گذاری می شود در حالیکه احتمالا 14 پرو مکس 1199 دلار، قیمت خواهد داشت. اما انتظار می رود که عضو استاندارد این سری مشابه مدل قبلی و بدون افزایش قیمت با 799 دلار به بازار عرضه شود.

iPhone_14_Pro

این طور که به نظر می رسد دلیل افزایش قیمت احتمالی که امسال با آن مواجه هستیم، طراحی تازه و ارتقاهایی است که آیفون برای نسل جدید خود در نظر گرفته است. البته این گزارش همچنین اشاره می کند که افزایش قیمت ذکر شده هنوز تائید نشده است و در دست بررسی قرار دارد، بنابراین این احتمال وجود دارد که اوضاع در آینده تغییر کند.

موضوع دیگری که این روزها بسیار آیفون 14 را بر سر زبان انداخته است احتمال حذف ناچ و در عوض استفاده از پانچ برای دوربین سلفی می باشد. جدای از این ها انتظار می رود که این دستگاه ها به همراه پیکر بندی دوربین ارتقا یافته همچنین ویژگی های چشمگیر نمایشگر و پردازشگر ارائه شوند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    تخخخ ممنون
    و

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها