|

مشخصات اوپو فایند ایکس 5 پرو فاش شد

OPPO Find X5 Pro specifications tipped

طی یک افشاگری مشخصات اصلی نسخه رده بالای سری اوپو فایند ایکس 5 فاش شد؛ ظاهرا تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 برای پرچمداران اجتناب ناپذیر است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به اخبار و گزارش هایی که تا به حال منتشر شده اند ما گمان می کنیم که طی سه ماهه ی اول سال جاری اوپو رسما از سری پرچمدار فایند ایکس 5 خود رونمایی خواهد کرد. به تازگی افشاگر معروف و قابل اعتماد، DigitalChatStation از طریق یک پست در وب سایت Weibo مشخصات اصلی نسخه پرو این سری را فاش کرد. البته جالب توجه است که چندی بعد این افشاگر پست خود را حذف نمود اما یک کاربر دیگر تصاویری از این نشت را که به ثبت رسانیده بود منتشر کرد.

براساس گزارش Gizmochina نسخه پرو نسل جدیدِ فایند ایکس، از صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED LTPO 2.0 با نرخ تازه سازی 120 هرتز، وضوح تصویر +Quad HD و رزولوشن 1440x3216 پیکسل، برخوردار می باشد. برای تنظیمات دوربین سلفی نیز این گوشی هوشمند از یک سنسور 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 با طراحی پانچ، استفاده خواهد کرد.

Oppo-FindX-5

بر روی پنل پشتی اوپو فایند ایکس 5 پرو تنظیمات دوربین سه گانه ای قرار گرفته است که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 با پشتیبانی از OIS در کنار یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی، تشکیل شده است.

اسنپدراگون 8 نسل 1 منبع تامین قدرت فایند ایکس 5 پرو خواهد بود که انرژی خود را از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سری 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی، تامین می کند. گمانه زنی ها بر آن است که این گوشی هوشمند به همراه آخرین نسخه ی اندروید مبتنی بر رابط کاربری ColorOS12 به صورت پیش فرض عرضه خواهد شد.

اخیرا شایعاتی نیز منتشر شده است مبنی بر آنکه نسخه استاندارد این سری ویژگی هایی مشابه نسخه پرو را ارائه خواهد داد با این تفاوت که به جای پرچمدار اسنپدراگون از پرچمدار مدیاتک، دایمنسیتی 9000، بهره خواهد برد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها