|

ویوو

ویوو S12 رونمایی شد و برای فروش آماده است

Vivo S12 Series debuts and now available in China

سرانجام ویوو از جدید ترین نسل سری S خود با نام S12 Series رونمایی کرد، ویوو S12 و S12 پرو از امروز برای فروش به بازار چین عرضه شدند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی چند روز گذشته ویوو رسما از جدیدترین اعضای سری S خود با نام های S12 و S12 Pro رونمایی کرد، نهایتا از امروز نیز هر دو این گوشی های هوشمند برای خرید در بازار چین عرضه شدند.

سری S12  ویوو، در سه رنگ آبی، طلایی و مشکی برای کاربران موجود است وقیمت آن ها از حدود 440 دلار آغاز می شود.

ویوو S12 :

همانه طور که انتظار می رفت این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.44 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز می باشد که البته نرخ نمونه برداری از صفحه نمایش 180 هرتز را ارائه می دهد. منبع قدرت S12 ویوو نیز چیپست دایمنسیتی 1100 مدیاتک می باشد که انرژی خود را از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سری 44 واتی تامین می کند.

Vivo_S12_Pro

در بخش تنظیمات دوربین آن باید اشاره کرد که،  بر روی پنل پشتی یک سنسور 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی قرار گرفته است که همراهی یک سنوسر 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو را نیز با خود دارد. بر روی پنل جلویی نیز ما شاهد تنظیمات دوربین دو گانه برای دوربین سلفی هستیم که شامل یک سنسور 44 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی می شود.

ویوو S12 پرو :

عضو رده بالاتر این سری از صفحه نماش بزرگ تری برخوردار است؛ S12 پرو دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی AMOLED HDR10+ با نرخ تازه سازی 90 هرتز می باشد. چیپست آن نیز مانند S12 استاندارد از اعضای مدیاتک می باشد اما کمی قدرتمند تر، دایمنسیتی 1200 مدیاتک چیپستی است که برای ویوو S12  پرو در نظر گرفته شده است.

vivo-s12-pro-blue

بر روی پنل پشتی آن نیز شاهد تنظیمات دوربین سه گانه می باشیم که از همه لحاظ شبیه به تنظیمات دوربین S12 استاندارد می باشد؛ اما تنظیمات دوربین این گوشی هوشمند در قسمت دوربین سلفی ارتقا یافته است و ویوو S12 یک سنسور اولیه 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه فوق عریض 8 مگاپیکسلی را بر روی پنل جلویی خود جا داده است.

انرژی این دستگاه نیز توسط یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 44 وات تامین می شود.

vivo_s12_official

در ارتباط با سیستم عامل نیز باید بگوییم که هر دو عضو این سری از سیستم عامل اندروید 11 مبتنی بر رابط کاربری Origin OS Ocean پشتیبانی می کنند.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها