|

ویوو

تصاویر واقعی ویوو S12 چند روز پیش از رونمایی منتشر شد!

 More vivo S12 series live images leak ahead of launch

درست چند روز پیش از برگزاری رویداد ویوو و رونمایی سری S12 , تصاویری واقعی و باکیفیت از هر دو عضو این سری منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که میدانید ویوو تصمیم دارد تا در 22 دسامبر و طی یک رویداد بزرگ از سری S12 خود رونمایی کند. ما قبل تر از این هم توسط یک سری تیزر تبلیغاتی تصاویری واقعی و رسمی را از این گوشی هوشمند دیدیم اما تصاویر به قدر کافی واضح نبودند اما حالا چند عکس واقعی منتشر شده است که می توانند شکوه S12 و S12 Pro را به خوبی به نمایش بگذارند.

تصاویر فاش شده, S12 را با یک قاب طلایی بسیار زیبا و چشم نواز, و طراحی تقریبا مکعبی به نمایش می گذارد در حالی که S12 Pro طراحی کمی خمیده تر دارد و در این تصاویر, ما رنگ ذغالی جذاب آن را شاهد هستیم, که بسیار شیک و موجه است. هر دو رنگ نوعی از براقی را دارند که نه تنها به ظاهر آنها زرق و برق بیشتری بخشیده است بلکه به نظر می رسد این براقی بخشی از بافت آن ها می باشد, که باعث می شود دستگاه ظاهری با ظرافت بیشتر داشته باشد.

تصاویر واقعی فاش شده Vivo S12 :

در بالای پنل جلویی تنظیمات دوربین دوگانه را شاهد هستیم. سنسور دو دوربین سلفی در داخل یک بریدگی در مرکز قرارر گرفته اند, ممکن است نسبت به طراحی ناچ برای دوربین های سلفی تک لنز کمی ضمخت به نظر برسد اما نهایتا تجربه ی عکاسی سلفی بهتری را به شما ارائه می دهد. همچنین بر اساس اخبار گذشته ما می دانیم که به احتمال بسیار زیاد باید در انتظار فلش LED دوگانه در پنل جلویی نیز باشیم.

علاوه بر این ها این طور که تصاویر به ما نشان می دهند هر دو عضو S12 دارای حاشیه های باریک هستند, البته اگر از نوار بالایی چشم پوشی کنیم. S12 Pro به لطف طراحی کمی خمیده مانند, خوش دست تر احساس می شود.

تصاویر واقعی فاش شده Vivo S12 Pro :

در ادامه نیز باید اضافه کنیم که با توجه به اخباری که در گذشته منتشر شده است, احتمالا S12 Pro به تراشه Dimensity 1200 مدیاتک مجهز خواهد گردید و صفحه نمایش آن نیز یک پنل 6.5 اینچی OLED خواهد بود. ما انتظار داریم این گوشی هوشمند ظرفیت باتری حدودا 4200 میلی آمپر ساعتی را ارائه بدهد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها