|

اندروید

بهبود عمده در پخش صدا با نسل آینده اندروید

Android 13 to offer major improvements in audio streaming via Bluetooth

زمان زیادی از انتشار اندروید 12 نمی گذارد اما گمانه زنی های نسل جدید شنیده می شود, به نظر می رسد که اندروید 13 بهبود قابل توجهی در پخش…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زمان زیادی از عرضه اندروید 12 نمی گذارد اما می شود حدس زد که گوگل مدتی هست که شروع به کار بر روی نسل جدید یعنی اندروید 13 کرده است. به تازگی نیز Gizmochina گزارشی منتشر کرده است و اخبار جالبی را در ارتباط با سیستم عامل اندروید 13  به اشتراک گذاشته است.

این طور که به نظر می رسد نسل بعدی اندروید بهبود های قابل توجه و عمده ای را ,در پخش صدا از طریق بلوتوث ,پیدا کرده است. به نظر می رسد که غول موتور جستجو قصد دارد کدک صوتی LE (LC3)  را ادغام کند و آن را به عنوان یک گزینه به تنظیمات سیستم اضافه کند. به عبارت دیگر این سازگاری  قادر خواهد بود بیشترین اولویت را هنگام جفت شدن با یک دستگاه صوتی داشته باشد.

اگر برایتان سوال شده است که کدک صوتی چیست باید بگوییم کدک صوتی یک دستگاه یا برنامه است که قادر به رمزگذاری یا رمزگشایی جریان داده های دیجیتال (کدک) است که صدا را رمزگذاری یا رمزگشایی می کند.

Android-13-version

باید یاداور شویم که بلوتوث صوتی LE یک ویژگی بسیار قابل توجه است چرا که می تواند به طور بالقوه عمر باتری را بهبود بخشد و در عین حال اتصال پایداری را ارائه دهد که کیفیت صدا را نیز به خطر نمی اندازد. همچنین بلوتوث صوتی LE امکان پشتیبانی از جریان های متعدد را از طریق بیش از یک جفت هدفون فعال می کند.

خیلی زود است که گوگل بخواهد تاریخ انتشار اندروید 13 را به ما اعلام کند اما بر اساس جدول زمان نسخه های قبلی اندورید ما حدس می زنیم که نسخه پایدار اندروید 13 احتمالا در سه ماهه چهارم سال 2022 معرفی خواهد شد.

به هر حال زمان زیادی تا رونمایی نسخه جدید اندروید باقی مانده است و ما امیدواریم که در این مدت بتوانیم اخبار جدیدی را در ارتباط با نسل جدید اندروید بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها