|

ویوو

اعلام مشخصات ویووS12 Pro در GeekBench

Vivo ُS12 Pro Showed On GeekBench

در حالی که چیزی تا زمان معرفی سری S12 ویوو باقی نمانده است, مدل Pro آن در بنچ مارک GeekBench مشاهده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است, ویوو تصمیم دارد تا سری S12 خود را به همراه ساعت هوشمند خود, Vivo 2 در 22 دسامبر رونمایی کند.  ما حدس میزنیم که سری S12 ویوو شامل دو مدل استاندارد و پرو باشد, به تازگی نیز Vivo S12 Pro در بنچمارک GeekBench مشاهده شده است.

Vivo-S12Pro - GekkBench

بر اساس اطلاعاتی که در لیست GeekBench ثبت شده است, متاسفانه این دستگاه از آخرین نسخه ی اندروید, اندروید 12, پشتیبانی نخواهد کرد و سیستم عامل آن اندروید 11 خواهد بود. همچنین به نظر می رسد که S12 Pro دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود. متاسفانه اطلاعات دیگری توسط GeekBench منتشر نشده است, اما  از طرفی دیگر یک تصویر از بنری تبلیغاتی توسط افشاگران منتشر شده است که از همراهی Dimensity 1200 با S12 Pro خبر می دهد.

VIVO-S12-Pro

با توجه به اخبار و گزارش هایی که در گذشته منتشر شده اند, احتمال می رود که صفحه نمایش این دستگاه دارای لبه های خمیده خواهد بود و برای دوربین سلفی آن نیز طراحی سوراخ پانچی (ناچ) در نظر گرفته شده است.

به علاوه به احتمال زیاد پنل پشتی S12 Pro دارای تنظیمات دوربین سه گانه خواهد بود که سنسور دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل می باشد.

ما امیدواریم که تا پیش از 22 دسامبر اطلاعات دیگری را از این گوشی هوشمند بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها