|

شیائومی

شیائومی Redmi Note 11 4G به عرضه جهانی نزدیک تر شد!

Xiaomi Redmi Note 11 4G is acquires certificates ahead of global launch

به تازگی نام Redmi Note 11 4G در تعدادی از لیست گواهینامه های جهانی دیده شده بنابراین ما فکر میکنیم عرضه جهانی این محصول نزدیک خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیائومی Redmi Note 11 4G به عنوان یک جایگزین با قیمت مناسب تر برای هم نام 5G خود در چین عرضه شد, اما به تازگی نام این گوشی هوشمند در لیست چند گواهینامه جهانی دیده شده است که نشان می دهد Readmi Note 11 4G آماده است تا به بازار جهانی عرضه شود.

براساس گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است, این گوشی هوشمند توانسته است تا امروز دو گواهینامه IMDA و EEC را دریافت نماید.

ما احتمال می دهیم که این گوشی هوشمند جدید به چیپست Snapdragon 680  مجهز خواهد گردید. ممکن است تغییراتی هم در پیکر بندی حافظه آن صورت بگیرد که طبیعی است, چرا که همیشه برای بازار های مختلف پیکربندی های متفاوتی ارائه می گردد.

اگر Redmi Note 11 4G تمام مشخصاتش ثابت باقی بماند ما در حقیقت باید در انتظار یک صفحه نمایش LCD 6.5 اینچی باشیم; همچنین در پنل پشتی نیز شاهد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهیم بود. در ارتباط با ظرفیت باتری آن نیز اگر تغییری صورت نگیرد, یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی ارائه خواهد شد.

نسخه چینی این گوشی هوشمند بیش از 170 دلار قیمت ندارد بنابراین منصفانه است که ما بگوییم قیمت نسخه جهانی بعد از اعمال تمام مالیات ها و تعرفه ها بیش تر از 250 دلار نخواهد بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها