|

شیائومی

شیائومی Redmi Note 11 4G مجهز به Snapdragon 680

Redmi Note 11 4G Global Variant may feature Snapdragon 680, new design

بعد از عرضه Redmi Note 11 در چین, حالا شیائومی تصمیم گرفته است تا نسخه 4G آن را به بازار جهانی عرضه کند, اما با کمی تغییر.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به تازگی شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه,  پس از رونمایی Redmi Note 11 در چین حالا شیائومی تصمیم گرفته است تا نسخه 4G این گوشی  هوشمند را به بازار جهانی عرضه نماید.

براساس گزارشی که Gizmochina به نقل از ThePixel منتشر کرده است, نسخه ی جهانی Redmi Note 11 4G با یک تفاوت جزئی عرضه خواهد شد و آن هم در حقیقت چیپست این گوشی هوشمند می باشد که به جای Helio G88 مدیاتک, در نسخه ی جهانی  از چیپست Snapdragon کواکوم استفاده شده  است. بدون شک دلیل این اقدام کمبود موجودی تراشه های مدیاتک است که محصولات شیائومی را نیز هم تحت تاثیر قرار داده است.

Redmi Note 11-

البته باید اشاره کنیم که این تنها تفاوت نسخه چینی با نسخه ی جهانی نیست, همانطور که در گذشته اشاره کرده ایم, شیائومی از صفحه نمایش با لبه های خمیده برای نسخه جهانی Redmi Note 11 امتناع خواهد کرد به این ترتیب نسخه ی 4G این محصول نیز دارای صفحه نمایش خمیده نخواهند بود.

در دیگر موارد انتظار میرود که ویژگی های نسخه جهانی درست مانند نسخه ی چینی باشد. صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز, همچنین بهره مندی از دوربین سه گانه در پنل پشتی, متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی, لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی به علاوه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی, از مواردی هستند که می شود به آنها اشاره کرد.

علاوه بر این ها این  گوشی هوشمند از سیتم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 پشتیبانی می کند. در ارتباط با باطری آن نیز می توان به ظرفیت باطری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی اشاره نمود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها