|

موتورولا

ویژگی های موتورولا Moto G51 5G؛ کی عرضه می شود؟

Moto G51 5G roundup: Specs, price, colors and more – what to expect

به تازگی طی یک ویدئو در تویتر موتورولا مشخصات و تاریخ عرضه Moto G51 5G در هند را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بر اساس گزارشی که Gizmochina منتشر کرده است, به تازگی موتورولا با انتشار یک ویدئو از عرضه ی گوشی هوشمند 5G ارزان قیمت خود یعنی Moto G51 در هند خبر داده است. این ویدئو ویژگی های ظاهری و اولیه ی Moto G51 را به نمایش می گذارد همچنین تائید می کند که این گوشی هوشمند در تاریخ 10 دسامبر عرضه خواهد شد.

خب حالا باید انتظار چه چیز هایی را از 5G ارزان قیمت موتورولا داشته باشیم؟

  • طراحی و صفحه نمایش

ویدئوی منتشر شده نشان میدهد که نسخه ی هندی این گوشی هوشمند درست مانند نسخه ی چینی – اروپایی آن است در نتیجه در پنل پشتی آن شاهد یک ماژول دوربین سه گانه بیضی شکل خواهیم بود که در سمت چپ قرار گرفته است. همچنین به رسم عادت موتورولا, مارک این شرکت در مرکز قرار گرفته است.

در قسمت جلویی دستگاه, صفحه نمایش 6.8 اینچی IPS LCD HD+ را در اختیار داریم که نرخ تازه سازی آن 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی آن 240 هرتز (که تجربه ی کارکرد بهتر و روانتری را برای کاربر به همراه خواهد داشت) می باشد. دوربین سلفی نیز به صورت سوراخ پانچ در مرکز قرار گرفته است.

Moto-G51-5G

  • دوربین ها

همان طور که اشاره شد  در پنل پشتی شاهد ماژول دوربین سه گانه هستیم. انتظار می رود که دوربین اصلی این دستگاه سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL S5KJN1 سامسونگ باشد همچنین دو دوربین دیگر نیز یکی سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دیگری یک میکرو سنسور 2 مگاپیکسلی می باشد.

این گوشی هوشمند دارای فلش LED در پنل پشتی نیز می باشد و انتظار می رود که از فیلمبرداری 1080p با نرخ های 30 , 60 و 240 فریم بر ثانیه پشتیبانی کند. در ارتباط با دوربین سلفی نیز پیش بینی می شود که این دستگاه دارای یک دوربین سلفی 13 یا 16 مگاپیکسلی باشد.

  • کارآیی

به احتمال بسیار زیاد Moto G51 5G مجهز به تراشه ی Snapdragon 480+ کواکوم با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازه خواهد بود که می توان حافظه ذخیره سازی آن را از طریق کارت MicroSD افزایش داد, در حالی که رم آن را نیز می توان تقریبا تا 3 گیگابایت افزایش داد.

این گوشی هوشمند دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی خواهد بود. برخورداری از سیستم عامل اندروید 11, حسگر اثر انگشت در قسمت کناری, جک صوتی 3.5 میلی متری, پورت USB مدل C همچنین Wi-Fi5 , GPSو بلوتوث v5.2 از دیگر ویژگی های Moto G51 می باشد.

motorola-moto-g51-5g-

  • انواع و زمان عرضه

انتظار می رود که Moto G51 5G در چند مدل مختلف پیکربندی حافظه به بازار عرضه شود( از 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی تا 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی).

این گوشی از تاریخ 10 دسامبر در دو رنگ آبی نیلی و نقره ای روشن در دسترس خواهد بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها