|

سامسونگ

مشخصات دوربین و صفحه نمایش Galaxy S22 بالاخره فاش شد

Samsung Galaxy S22, S22+ camera and display specs leaked

سرانجام توسط افشاگر معروف Ice Universe مشخصات دوربین دو عضو دیگر سری S22 سامسونگ فاش شد, این گزارش گر همچنین از صفحه نمایش این محصولات خبر …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از آنجایی که سری S سامسونگ محبوبیت بسیاری زیادی را در بین مردم دارند تا کنون ما اخبار زیادی را در ارتبط با نسل بعدی این خانواده یعنی Galaxy S22 که احتمال می رود در اوایل سال آینده عرضه شوند شنیده ایم, اما به گزارش سایت خبری Gizmochina و به نقل از Ice Universe به تازگی اطلاعات جدیدی در ارتباط با صفحه نمایش و دوربین S22 و S22 Plus منتشر شده است.

پیش از این بر اساس اخباری که منتشر شده بود می دانستیم که عضو Ultra این خانواده به سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

Samsung-S 22 Ultra

اما حالا بر اساس اخبار جدید می دانیم که دو عضو دیگر یعنی S22 و S22 Plus نیز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی  با دیافراگم 1.8/f ,دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.4/f ,که از زوم سه برابری اپتیکال پشتیبانی میکند, و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم 2.2/f , مجهز خواهند گردید.  به این ترتیب از S22 Ultra که بگذریم دو عضو دیگر به سخت افزار دوربین یکسانی مجهز شده اند.

Samsung Galaxy S22 and S22 Plus

براساس گفته های همین افشاگر S22 و S22 Plus هر دو نسبت به نسل قبلی جمع و جور تر هستند, به عبارتی صفحه نمایش کوچک تری دارند. S22 دارای صفحه نمایش 6/06 اینچی و S22 Plus دارای صفحه نمایش 6/55 اینچی می باشد.

اگر از اطلاعاتی که این افشاگر منتشر کرده است چشم پوشی کنیم دیگر چیز زیادی در ارتباط با نسل بعدی S21 نمی دانیم مگر اینکه به احتمال زیاد آنها مجهز به تراشه Exynos 8  نسل 1 خواهد بود.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی