|

استایل سلبریتی ها؛ کیم کارداشیان از موفق ترین های هالیوود در بیزینس و مد

در دنیای سلبریتی های هالیوود خوش استایل ها کم نیستند ولی کیم کارداشیان حتما در این لیست در صدر قرار می گیره و بسیاری از اون ایده می گیرن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیمبرلی نوئل کارداشیان متولد 21 اکتبر 1980، یک شخصیت رسانه ای اجتماعی،بازرگان و بازیگر زن آمریکایی در هالیوود  است. جالب است بدانید که این سلبریتی در ابتدا به خاطر دوستی اش با پاریس هیلتون (دختر صاحب هتل های هیلتون سراسر دنیا) توجه رسانه ها را به خود جلب کرد ولی حالا از موفق ترین زنان هالیوودی است و در سال 2017 برند محصولات آرایشی خود را به نام KKW Beauty تاسیس کرد که استقبال چشم گیری از آن شد همچنین برند لباس های Skims هم از محبوبیت زیادی برخوردارند که توسط وی بنیان گذاری شده اند. 

547f32ccc80d3fcf42541423181c2f59

در سالهای بارداری کیم برای اینکه ویار یک چیز کیک فرانسوی را کرده بود با جت شخصی به فرانسه رفت که بسیاری از طرفدارانش برای اینکه برای یک چیز کیک با جت از لس آنجلس به فرانسه جابجا شده بسیار به او انتقاد کرده اند.

کیم کارداشیان همچنین محبوبیت زیادی بین دنبال کنندگان مد و فشن دارد چرا که استایل های او متفاوت، زیبا و چشم گیر هستند از این رو در ادامه ما استایل هایی از این شخصیت محبوب و موفق هالیوودی برای شما ارائه می کنیم تا از آنها ایده بگیرید و تیپتون رو با ترند های هالیوود جلو ببرید پس با ما همراه باشید.

71718af25bcaa8e5664c096472c7fb62

اولین استایلی که باهم می بینیم یک استایل شیک و خانومانه از کیم کارداشیان است که بسیار شیک است و با یک کت و شلوار پارچه ای مشکی ساده و یک سنجاق سینه با نگین های بسیار زیبا و درخشان که زیبایی جذاب و عجیبی به سادگی این استایل بخشیده و شما می تونید به جای سنگ دوزی روی کتتون از این سنجاق سینه استفاده کنید و تیپ خودتون رو هر چه تمام تر کنید. مدل موی ساده ی کیم و آرایش ساده او همراه رژ قرمز این تیپ رو بسیار حیرت انگیز کرده همرا با یک تاپ ساده ی مشکی برای زیر کت و گوشواره هایی نگین دار و ساده که باعث میشه توجه همه به استایل شما جلب بشه و از این همه زیبایی حیرت کنند.

2

استایل بعدی این خواننده که با هم دنبال می کنیم استایلی برای یک جشن تعیین جنسیت دوستان کیم است که در این جشن با این استایل خاص و ساده و در عین حال زیبا ظاهر شده است. این استایل از یک شومیز ساده ی کرم که از هر برندی در ایران میتوانید تهیه کنید تشکیل شده ایت همراه با یک کیف گلبهی بسیار خوشرنگ. شلواز طرح پوست ماری کیم در کنار این سادگی بقیه آیتم ها به استایل او روح و زیبایی بیشتری بخشیده و باعث شده این تیپ در کنار یک کفش پاشنه بلند از زیبا ترین تیپ های کیم باشه.

Untitled

در آخر تیپ ساده و اسپرت از این شخصیت سرشناس در دنیای مد و فشن در نظر گرفتیم که شما می توانید با ایده گرفتن از این استایل یک تیپ ساده و در عین حال زیبا اسپرت داشته باشید و از راحتی و زیبایی استایل خود لذت ببرید این تیپی که کیم در این جا زده از راحت ترین و محبوب ترین استایل های شما میشه که با استفاده از یک لگ مشکی و یک هودی ذغالی ساده و کیف زیبا و اسنیکرزی راحت تهیه شده و در عین ساده بودن زیبایی و شیک بودن را القا می کند.

Untitled

سخن آخر

ما این استایل ها رو برای شما جمع آوری کردیم تا ازشون ایده بگیرید و با استفاده از مدل های موجود در ایران که توسط طراحان قدر طراحی شده اند با قیمت مناسب تر آن ها تهیه کنید و از مد و فشن در سطح جهانی با هزینه بسیار مناسب تر پیروی کنید. این را در نظر داشته باشید برای اینکه خوش استایل باشید حتما احتیاج به هزینه های هنگغت نیست و می توانید با خرید های هوشمندانه تیپ خود را به روز و زیبا کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها