|

تحلیلی تکنیکال!

آینده ای درخشان درانتظار سولانا؟

سولانا

یکی از تحلیل‌گران بانک آف آمریکا به نام الکس شاه پیش‌بینی کرده است که سولانا چه چیزی در انتظارش است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-یکی از تحلیل‌گران بانک آف آمریکا به نام الکس شاه پیش‌بینی کرده است که سولانا با داشتن ویژگی‌هایی نظیر مقیاس‌پذیری بالا و کارمزد پایین برای انجام تراکنش می‌تواند پیشرفت خوبی در آینده داشته باشد و شبیه پلتفرم پرداختی ویزا در ارزهای دیجیتال عمل کند.

او بر این باور است که اتریوم با وجود امنیت بالا، مشکل مقیاس‌پذیری دارد و سولانا با وجود سرعت بالای پردازش تراکنش و کارمزد پایین می‌تواند خیلی زود بخش قابل‌توجهی از بازار اتریوم را در اختیار بگیرد.

گفتنی است بنا بر داده‌های هر دو شبکه، اتریوم می‌تواند ۱۲ تراکنش در ثانیه را مدیریت کند و این در حالی است که سولانا قابلیت مدیریت ۲۴۰۰ تراکنش در ثانیه را دارد. هدف سولانا رسیدن به ۶۵ هزار تراکنش در ثانیه است که می‌تواند نقطه قوت این شبکه باشد.

همچنین سولانا Solrise، اکوسیستمی از محصولات مدیریت دارایی سولانا محور و پروتکل‌های معاملات رمزارزی، نام عضو جدید هیئت مدیره خود را اعلام کرد.طبق گزارشات رسمی که توسط تیم Solrise به اشتراک گذاشته شده است، جوزف ادواردز (Joseph Edwards)، کهنه کار فین تک، پیشرفت استراتژی مالی این اکوسیستم را سازمان دهی خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی