|

تحلیلی تکنیکال!

آینده ای پر از جنجال در انتظار سولانا؟

solana

آینده ای درخشان در انتظار سولانا می باشد؟سولانا به چه صورت صعود خواهد کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-برخی از تحلیل گران می گویند سولانا می تواند در عرض یک دهه به 5000 دلار برسد نظرسنجی در میان تحلیلگران نشان داده است که آنها معتقدند سولانا می تواند جایگزینی برای اتریوم باشد و ارزش آن در عرض یک دهه از 5000 دلار عبور خواهدکرد.در این نظرسنجی که 50 کارشناس رمزارز از فین‌تک و دنیای ارزهای دیجیتال به عنوان ناظرین در آن شرکت داشتند، از آنها این سوال را پرسیدن که ارزش  دارایی سولانا در پایان سال و تا سال 2025 چقدر خواهد بود؟

 

جاشوا فریزر، یکی از بنیانگذاران پروتکل Origin، پیش بینی کرد که قیمت سولانا تا پایان سال 250 دلار خواهد بود و این دارایی در نهایت تبدیل به یک رقیب و جایگزینی مناسب برای دومین دارایی ارز دیجیتال یعنی اتریوم خواهد شد به نحوی سولانا را قاتل اتریوم می دانند.جالب اینجاست که سولانا طی 24 ساعت گذشته به قیمت 250 دلار رسید و نشانه ها و شواهدی وجود دارد که سولانا می تواند قبل از پایان سال از مقدار پیش بینی شده نیز فراتر رود.

 

در مورد اینکه قیمت دارایی تا سال 2025 چقدر خواهد بود، به نظر می رسد اعضای گروه این کمیسیون معتقد هستند که ارزش دارایی تا آن زمان از مرز 1000 دلار عبور خواهد کرد و باقیمت 1178 دلار معامله خواهدشد. آنها همچنین معتقدند که SOL می تواند تا پایان سال 2030 به بیش از 5000 دلار برسد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی