|

زمان خرید فرارسید؟

دلیل حرکت جنجالی دوج کوین و همراهانش؟

DOGCOIN

پس از شروع سخت سال، بازار ارزهای دیجیتال در چه روزی از سال جدید شروع به جنگ کردند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-پس از شروع سخت سال، بازار ارزهای دیجیتال در اوایل روز چهارشنبه جهش کردند زیرا معاملات افزایش یافتند و نگرانی ها در مورد کاهش غافلگیری فدرال رزرو در بازار پس از شهادت جروم پاول رئیس در مقابل کنگره کاهش یافت. 

قیمت دلار بیت‌کوین (CRYPTO:BTC) در ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت ۱ بعد از ظهر ۳.۲ درصد افزایش داشت. ET پس از پرش به اندازه 4٪. اتریوم (CRYPTO:ETH) به اندازه 5.4 درصد رشد داشت و در حال حاضر 5.2 درصد افزایش یافته است، سولانا (CRYPTO:SOL) با 8.1 درصد رشد و در حال حاضر 7.7 درصد افزایش یافته است، در حالی که دوج کوین(CRYPTO: DOGE) 7.2 درصد رشد کرده و در حد خود است.

بیت کوین

درست است ضرر قبلی جبران نخواهد شد،اما شروع خوبی برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است.حرکت صعودی شدید برای ارزهای دیجیتال اصلی از اوایل صبح امروز آغاز شد و در بیشتر بازار ادامه داشت. این بهبود ممکن است بخاطر  بازار سهام باشد که امروز اندکی افزایش یافته است و دیروز نیز همراه با بازار کریپتو افزایش یافته است.

طبق گزارش CoinShares، جریان خروجی خالص از محصولات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال تنها در هفته اول ژانویه 207 میلیون دلار بوده است که احتمالاً بخشی از کاهش ارزش را تشکیل می دهد.اکنون S&P 500 و Nasdaq Composite کمتر از 0.5٪ افزایش یافته اند، اما این حرکت حتی برای بزرگترین ارزهای دیجیتال بسیار بزرگتر است.

همچنین ممکن است شاهد ورود برخی خریداران به بازار باشیم که به دنبال فرصتی برای خرید بودند و قیمت های پایین تر را فرصتی مناسب می بینند.با تمام موارد گفته شده، سرمایه گذاران باید انتظار داشته باشند که بازار کریپتو همچنان بی ثبات باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها