|

مانتوهای جدید 1403 / بهار که تموم شد تابستونو دریاب اینا تازه مد شدن فضایی شیک و پیکن

در این مقاله چندتا از مانتوهای جدید 1403 رو بهتون نشون دادیم که میتونید برای تابستون به سراغ تست کردنشون برید و به زیبایی بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از اصلی ترین سوال هایی که خانوم ها همیشه دارن اینه که (حالا چی بپوشیم؟) که خب سوال خوبیه چرا که خانوم هایی که به تیپ و استایل خودشون میرسن در نظر اطرافیان خودشون بسیار قابل تحسین هستن البته که منظور ما این نیست که این موضوع تبدیل به خوره بشه و شما مدام در حال تست کردن سبک های مختلف باشید و هر روز به یه شکل دربیایید خیر اصلا اینطور نیست چون شما باید برای داشتن یه استایل خوب در خصوص ویژگی های ظاهری و فیزیکی خودتون اطلاعات کافی رو داشته باشید و با توجه به اون ها ب سراغ انتخاب لباس مناسب برید مثلا در صورتی که چاق هستید باید بدونید که خانم های چاق چگونه لباس بپوشن تا لاغر تر دیده بشن.

با این حساب میشه گفت خودتون رو هر روز تغییر ندید و سبک مشخص برای خودتون داشته باشید هر چند که تنوع هم خوبه اما نه هر تنوعی مثلا در صورتی که با استایل ماکسیمال که رنگی و شلوغ پلوغ هست معذب میشید بهتره که اصلا برای تست کردنش قدم هم برندارید چون در این صورت حس بدی نسبت به تیپتون خواهید داشت چون بالاخره آدم باید به سراغ لباس هایی بره که اون رو زیباتر جلوه داده و ایرادات اندامش رو اصلاح میکنن. حالا در این بین گفتیم که تنوع هم لازمه که خب برای ایجاد اون شما میتونید در جریان ترندهای روز باشید و در صورتی که به نظرتون بهتون میومد به سراغ تست کردن اون ها برید به همین دلیل در این مقاله میخواهیم در خصوص مانتوهای جدید ۱۴۰۳ باهاتون صحبت کرده و چندتا از اونا رو بهتون نشون بدیم تا در صورتی که به نظرتون با استایل و سلیقه تون همخونی داشتن به سراغ تهیه شون برید، پس با ما همراه باشید.

مانتوهای جدید 1403

مانتو کیمونو راحت و خنک برای تابستان

توی تابستون خیلی ها برنامه ریزی میکنن برای رفتن به سفر که خب برای سفر هم لباس های خاص لازمه چرا که شما نمیتونید با لباس های پلو خوریتون برید سفر و به علت مسافتی که میخواهید طی کنید باید دقت کنید که لباس هاتون راحت باشه و صد البته که احساس خنک بودن بهتون بده به همین دلیل خیلی ها لباس های جذب رو برای این منظور انتخاب نمیکنن چون این مدل از لباس ها میتونن حتی پوست شما رو هم اذیت کنن بنابراین بهترین گزینه ای که پیش روی شما هست لباس های گشاده که باعث میشن احساس آزدی بیشتری با اون ها داشته باشید.

از این رو مانتوهای آستین کیمونو و گشاد یکی از محبوب ترین لباس ها برای تابستون و صد البته سفرها بشمار میان که این روزا در کالکشن های مختلف دیده میشن. این مدل مانتوها خصوصا در صورتی که اندام لاغر داشته باشید بهتون بیشتر میان چرا که شما رو خوش استایل تر نشون میدن. این نکته رو هم ذکر کنیم که شما باید در این مدل از مانتوها به سراغ اونایی برید که چروک پذیری کمتری دارن چون در این صورت تند تند چروک میشن.

مانتوهای جدید 1403

مانتوهایی با رنگ شاد ترند تابستانه ی 1403

دقت کرده باشید هر فصلی برای خودش یه سری رنگ ها داره مثلا شما در صورتی که میخواهید لاک بزنید به این موضوع توجه میکنید مثلا الان باید به سراغ لاک های بهاری برید که بیشتر رنگ های ملیح و پاستلی دارن ولی تابستون یه حالتیه که رنگ های گرم و شاد خوراکش هستن از این رو خیلی از افراد در استایل و لاک و حتی میکاپشون به سراغ رنگ های شاد و جذاب میرن از این رو شما میتونید برای مانتو هم به سراغ اون دسته از مانتوهای عروسکی که دارای رنگ های بسیار شاد هستن برید که برای تابستون 1403 حسابی مد شدن و میتونن زیبایی استایلتون رو بی نهایت زیاد کنن.

مانتوهای جدید 1403

مانتوهای پیراهنی همیشه پای ثابت تابستونن

دقت کرده باشید سه تا فصل بهار، تابستون و پاییز برای خودشون مانتوهای مخصوص دارن که خب مانتوهای بهاره و پاییزه یه مقدار جنسشون ضخیم تر هست که خب به علت هوای قاطی پاطی در این دو فصل این طوریه ولی تابستون بی برو و برگرد باید مانتوهای خنک بپوشید چون در غیر اینصورت آبپز خواهید شد! حالا به همین دلیل یه سری مانتوها به کلی پای ثابت این فصل هستن که مانتوهای پیراهنی و بلند از این دسته اند که هر سال مدل های متنوعی ازشون تولید میشه و میتونید با توجه به سلیقه و سبکتون به سراغ خریداری اون ها برید.

مانتوهای جدید 1403

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها