|

بیوگرافی نرگس محمدی کاراکتری که از مغرور جذاب ستایش شد مَنگه جوکر / قدر شوهرشو ندونست

در این مقاله در خصوص بیوگرافی نرگس محمدی صحبت کردیم تا بیشتر با سبک زندگی این بازیگر آشنا بشید و در جریان زندگیش قرار بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از بازیگرا هستن که به قدری پرکارن که آ؛دم با خودش میگه که آیا شده این ها تا به حال به پیشنهاد بازی در فیلمی جواب رد بدن مثلا این روزا پژمان جمشیدی که صد البته یکی از بازیگر بسیار حاذق و موفق کشورمون هست در هر جایی یه ردی از خودش باقی گذاشته طوری که مخاطب دیگه داره از این همه پرکاری آقای بازیگر شاکی میشه چرا که ایشون در ژانرهای مختلف از کمدی بگیر تا درام و جدی هنرنمایی میکنن و از این رو یه ذره هضم شخصیت های این همه متنوع برای مخاطب سخت میشه البته که این هنر بالای ایشون رو نشون میده ولی خب باید به فکر حفظ پرستیژشون بین مخاطب هاشون هم باشن تا خدایی نکرده لطمه ای به شهرتشون وارد نشه حالا در این بین هم یه سری از بازیگرا هستن که خوب شروع میکنن و میترکونن ولی خب اونقدرا خوب نمیتونن ادامه بدن و خب به گفته ی خودشون این به دلیل این هست که پیشنهاد کار ندارن مثل مریم مومن که با سریال "بانوی عمارت" بسیار دیده شد ولی خب بعد از اون اونقدرا که باید شاید بخت باهاش  یاد نبود. اما در این بین یه عده از بازیگرا هستن که تبدیل به خاطره ی موندگار برای مردم میشن مثلا نرگس محمدی یکی از این دسته از بازیگرا هست که با سریال سه فصله ی ستایش یه جوری تو دل مردم جا باز کرد که خیلی ها بعد از این سریال اسم بچه های دخترشون که تازه به دنیا میومدن رو ستایش میذاشتن یعنی شما عمق تاثیرگزای رو در نظر بگیرید هر چند که ایشون هم در حال حاضر اونقدرا فعالیت خاصی ندارن ولی خب با همون سریال اسمشون رو بین مردم موندگار کردن که حالا اگر علاقمند هستید در ادامه بیشتر راجع بهش صحبت میکنیم تا در جریان بیوگرافی این بازیگر قرار بگیرید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی پرستاری که یهو شد بازیگر

شاید براتون جالب باشه که بدونید که نرگس محمدی همزمان که توی رشته ی پرستاری تحصیل میکرد توی کلاس های آزاد بازیگری هم شرکت میکرد و بعد از مدتی برای نقش آفرینی توی فیلم "مرگ یک پینوکیو" معرفی شد و بعد در زمینه ی تئاتر فعالیش رو ادامه داد و بعد در اولین تجربه اش در سینما توی فیلم "ریسمان" بازی کرد و در اخراجی های دو هم نقش کوتاه داشت و در انتها توی فیلم آناهیتا یه نقش اصلی بهش پیشنهاد شد.

اما همه به خوبی میدونیم که این ها اوج شهرت نرگس محمدی نبود و ایشون با سریال "ستایش" در سال 1389 بود که تونست خودش رو به مردم بشناسونه. حالا از آخرین فعالیت های این بازیگر هم میشه به شرکت در برنامه ی "جوکر" اشاره کرد که در این شو ایشون به کلی یه شخصیت دیگه از خودشون رو به نمایش گذاشتن که خب برای مردم بسیار جالب بود چرا که قبل از اون کسی فکرش رو نمیکرد که خانوم محمدی تا این حد فان باشه ولی خب کاملا شاهد این بودیم که این بازیگر چطور روی مخ احسان علیخانی مجری این برنامه رژه میرفت و ایشون رو عاصی کرده بود!

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی وقتی قدر شوهر خدا داده اش رو نمیدونه!

نرگس محمدی یکی از بازیگران زیباروی کشورمون هست و به همین دلیل خب طبیعی بوده که خیلی ها اینطور فکر کنن که برای خانوم بازیگر خواستگارها صف بستن ولی خب ایشون یه بار در دوران مجردیشون توی برنامه ی "دورهمی" شرکت کردن و از این که خواستگار ندارن گفتن ولی خب یهو بختشون باز شد و یه مدت بعد از اون برنامه با علی اوجی بازیگر و تهیه کننده ی نام آشنای سینما ازدواج کردن و وقتی دلیل بله گفتن خانوم بازیگر مشخص شد خیلی ها براشون جالب بود چرا که آقای اوجی برای این که بله رو از عروس خانوم بگیره گفته بوده که تا آخر عمر ایشون رو میخندونه! که خب در نوع خودش جالب و بامزه هست. حالا این زوج در یه برنامه به مجری گری فرزاد فرزین شرکت کردن که نوبت به تعریف سوتی های بامزه ی خانوم محمدی در زندگیشون رسید که خب خیلی از کاربرا بعد از شنیدن اون ها اینطور اظهار داشتن که ایشون باید بیشتر قدر شوهرش رو بدونه!

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد 9 فروردین سال 1364 در تهران هست. یه خواهر و بردار دوقلو که اسم هاشون سارا و محسن هست داره. توی رشته ی پرستاری فارغ التحصیل شده و البته که در حال حاضر فعالیتی در این زمینه نداره.

مادر این بازیگر از کارمندان صدا و سیما بوده و به همین دلیل با محیط های هنری آشنایی داشته و کم کم علاقه به بازیگر در وجودش شکل گرفته و رفته دنبالش. این بازیگر در سال 96 با علی اوجی ازدواج کرده و تا الان بچه ای ندارن.

بیوگرافی نرگس محمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها