|

بیوگرافی نرگس محمدی عکس های فتو مدل‌اش / بعد ستایش با جوکر شده مورد توجه خاص پسندا

نرگس محمدی بازیگر جذاب ابرانیست که حالا در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و حالا نیز با برنامه جوکر مورد توجه قرار گرفته است

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شبکه نمایش خانگی این روزا بیش از پیش طرفدرار خودش رو پیدا کرده چرا که به لطف احسان علیخانی دیگه به جز سریال هایی که میزاره واسه پخش، برنامه ای به نام "جوکر" رو هم داره که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. البته که جوکر یه روز و دو روز نیست که هستش و خیلی وقته که تولید و پخش میشه، اما اینبار با کمی تا قسمتی تفاوت. در هفته اخیر جوکر میزبان بازیگران زن بود. مهمانانی که شادی به دلیل محدودیت در گفتار و حرکات بدن، به اندازه مردان خنده دار و طنز نبودند. البته که تلاششون رو کردن، امل یکسری از اونها انگاری ذاتا خنده دار نیستند. مثلا مثل خانوم نرگس محمدی. نرگس محمدی رو همه ما با سریال "ستایش" شناختیم و خیلی هم بهش دل بستیم. این سریال اونقدری جذاب بود و هنوز هم هست، که مخاطب به فصل اولش قانع نشد و کارگردان فصل دوم و سومی هم ازش ساخت و منتشر کرد. سریال ستایش که دختری جوان رو نشون میداد در حالی که ازدواج میکنه وکالی سختی میکشه، با نقش آفرینی نرگس محمدی بود. نرگس بانو این کارگتر رو به بهترین نحو ممکن بازی کرد و مخاطب رو شیفته ستایش نمود.

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی بعد از ستایش انگار دیگه نیازی به بازی کردن نداشت و این مجموعه تا بیست سال آینده خانوم بازیگر رو ساخت مشهورش کرد. نرگس خانوم که یک چهره دهه شصتی ست، در سریال ستایش 26 ساله بود و حالا 41 سال سن دارد. اما جالبه که گذر زمان چندان رو خانوم بازیگر تاثیری نداشت و نرگس محمدی همچنان چهره ای بسیار بشاش درست مثل دوره بیست سالگی اش دارد. وی چند سالی میشه که با علی اوجی هنرمند طنز کشورمون ازدواج کرده اما هنوز بچه ای ندارند. نرگس محمدی در اینستاگرم بسیار فعال است و نزدیک به 3 میلیون هم فالوور دارد. وی در صفحه شخصی اش تصویر بسیاری از خود در کنار دوستان و همسرش منتشر کرده و خیلی وقت ها هم لحظات ناب خود را در داخل و خارج از کشور به ثبت میرسونه. 

نرگس محمدی

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

همونطور که گفتیم نرگس محمی یک دهه شصتی است که در اوایل این دهه متولد شده. او در 9 فروردین 1362 چشم به جهان گشوده و زاده تهران است. این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس رشته پرستاری است که فعالیتش رو با حضور در کلاس های بازیگر شروع کرد و با ایفای نقش در سریال ستایش هم که نقشش با همین نام بود مشهور شد.

نرگس محمدی

خانواده و اصالت

نرگس محمدی در تهران بزرگ شده اما اصالتا برمیگرده به سراب آذربایجان شرقی و به عنوان فرزند اول خونواده متولد شده. او یک خواهر به نام سارا دارد و برادرش نیز محسن است.

نرگس محمدی

علاقه به بازیگری و تغییر مسیر

خانوم بازیگر میگه در دوران دبیرستانم دوست داشتم هنر بخونم اما خب به دلیل یکسری اتفاقات نتونستن در کنکور هنر شرکت کنم و مسیر زندگیم تغییر کرد.

رشته نحصیلیم تجربی بود و بعد از اینکه دیپلمم رو گرفته به این فکر افتاد ک تو کلاس های بازیگری شرکت کنم و در نهایت هم در آموزشگاه بازیگری ثبت نام کردم. نرگس محمدی زیر نظر اساتیدی همچون پیام دهکردی و مهتاب نصیرپور و غیره دوره های مختلف هنرپیشگی رو گذرونده.

نرگس محمدی

ازدواج نرگس محمدی در اوج بی خواستگاریش

نرگس محمدی در شهریور ماه، سال ۱۳۹۵ بود که مهمان دورهمی مهران مدیری شد و در این برنامه با کمال صداقت گفت مدت هاست خواستگاری ندارد. جالبه که چند ماه بعد در اردیبهشت ۱۳۹۶ نرگس محمدی با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده) ازدواج کرد و خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقد در منطقه سعادت آباد تهران علنی شد.

مراسم خواستگاری این زوج با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

نرگس محمدی

مدلینگ خانوم بازیگر

نرگس محمدی تصاویر جذاب همراه با ژست های جالبی در اینستاگرام منتشر می کند. او به عنوان فتومدل نیز فعال بوده و مدتی هم برای یک برند لباس، عکس های مدلینگ میگرفته و بعد هم با یک برند طلا و جواهرات همکاری داشته است.

نرگس محمدی

نرگس محمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها