|

سینک ظرفشویی گرانیت / این سینک خدای خوبی‌هاست از ضد خشی تا ظاهر شکیلی که داره

سینک ها انواع مختلفی دارند که یکی از جذاب ترین اونها سینک گرانیتی می باشد و در این مطلب میخوایم با مزیت های فراوون این متریال آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سینک ظرفشویی یکی از بخش های اصلی مثلث کار در آشپزخانه محسوب میشه که هم از نظر کاربردی به شدت پر اهمیته و هم به لحاظ زیباسازی فضا میتونه خیلی تاثیرگذار باشه. اکثر ماها به جنس سینک ظرفشویی که از چه متریال و جنسی باشه توجه نداریم در حالی که زیبایی ظاهری سینک بر روی کل آشپزخونه تاثیر میذاره و مرغوبیت و کیفیتی که داره کاملا نمایان میشه. همیشه سینک های استیل بخش جدایی ناپذیر آشپزخونه های ایرانی بوده اند، اما گاهی خط و خش هایی که روشون ایجاد شده و یا لکه هایی که به وجود اومده باعث نارضایتی افراد در راستای زیبایی آشپزخونه شده. به همین دلیل تولید کنندگان به سمت و سوی طراحی و تولید نسل جدید سینک ظرفشویی با متریال نو سوق داده است. مثلا سینک های گرانیتی سبک های جدید ظرفشویی هستن که هم زیبای منحصر به فردی دارند و هم جنسی متفاوت. در واقع سینک های گرانیتی یه جلوه امروزی مدرن به آشپزخانه می بخشند که خب با یه تیر دو نشون زدنه. هم خوشگلی و هم کاربرد. اگر شما هم قصد دارید تا با این سینک جذاب بیشتر آشنا بشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید. 

سینک ظرفشویی گرانیتی

با سینک گرانیتی چه ویژگی هایی دریافت می کنید؟

ظاهر یک محصول اولین چیزیه که نظر هر فردی رو به خودش جلب میکنه. در واقع هر چقدر هم که یک محصول از کیفیت و متریال عالی ساخته شده باشه اما ظاهر خوشگلی نداشته باشه، موقعیت خاصی در صنعت نمیتونه داشته باشه. بنابراین طراحان سینک های گرانیتی در قدم اول تنوع گسترده ای در جلوه و رنگبندی این مدل سینک طراحی کردند. به طور مثال برند ماگما استون بزنید در این زمینه فعالیت دارد که با تنوع بسیار بالا از رنگ و طرح ها، مخاطبین بسیاری رو جذب خود کرده است. وقتی تنوع زیاد باشه شما میتونید همون سینکی رو انتخاب کنید که مد نظر داشتید، تا باعث جذابیت چند برابری آشپزخونتون بشه. مخصوصا که اگه دکوراسیون مدرن داشته باشید هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ ها وجود نداره و با خیالی راحت میتونید از رنگ های شاد و جسورانه بهره ببرید. هر سینکی که با ذائقه شما یکی بود و خوش اومد! 

سینک ظرفشویی گرانیتی

دوام و ماندگاری بالا در سینک های گرانیتی 

همونطور که میدونید خب آشپزخونه فضایی پرخطر و پر از آلودگی هاست. مثلا وقتی دارین ظرف میشورین یهو یه ظرف سقوط کنه و بیفته رو سینک و باعث ترک برداشتن اون بشه. از طرفی هم گاهی قرار دادن ظروف داغ بر روی سینک ممکنه باعث آسیب رسوندن به سینک بشه و مثال بارز تر اینکه اجسام نوک تیز به سینک وارد بشن و ظرفشویی نتونه تحمل کنه. اونوقت چی؟ اما خوبی سینک گرانیتی اینه که از ترکیب سنگ گرانیت و مواد مرکب دیگه مثل رزین تشکیل شده اونقدری مستحکم و بادوام هستش که بتونه تحمل کنه، اما در نهایت اگر ضربه خیلی سنگین باشه احتمال شسنگیش هست. در چنین حالتی وجود رزین در ترکیبات مترابل باعث میشه که این نقص تا حدود خوبی رفع شده و موندگاری بالای این سینک ها رو تضمین کنند. 

سینک ظرفشویی گرانیتی

وقتی خاصیت ضد خش بودن سینک گرانیتی مثال زدنیه

حتی اگر دقت هم کرده باشید باز قطعا دیده اید که سینک های ظرفشویی بعد از مدتی دچار خط و خش های زیادی میشن و نکته اینجاست که با هیچ روش و ترفندی هم درست بشو نیستن. خب در اینجا باید بگیم یکی دیگه از برتری هایی که سینک جنس گرانیتی نسبت به استیل داره اینه که چون سطح و متریالی یکدست داره، به همین دلیل در مقابل دیگر سینک ها تحمل و مقاومت مثال زدنی داره.

سینک ظرفشویی گرانیتی

سینک گرانیتی میتونه حرارت بالا رو هم از سر رد کنه

ممکنه پیش بیاد که تو ظرفشویی مجبور بشید ظرف و ظروف و یا حتی ماهیتابه و قابلمه تاب بزارید و بشورید. یا شاید هم ظروف چرب باشن و آب داغ رو بگیرید به سینک و ظرف ها که خب در چنین شرایطی ممکنه به برخی سینک ها اسیب برسه در حالی که سینک گرانیتی میتونه تا 280 درجه سانتی گراد دما رو تحمل کنه بدون اینکه ذره ای کیفیتش کم بشه. تغییر رنگ هم توکار سینک گرانیتی نیست! اما خب توصیه ما به شما اینه که حتی الامکان از گذاشتن ظروف داغ یا آب داغ داخل سینک خودداری کنید تا سینک سالم تری داشته باشید. 

سینک ظرفشویی گرانیتی

قیمت سینک گرانیتی نجومیه؟

سینک های گرانیتی از نظر خوشگلاسیون یه ظاهر لوکس و شکیل دارن که خب همین موضوع باعث میشه تا برخی فکر کنند این سبک از سینک ها قیمتی بسیار بالا نجومی دارند، در حالی که با خرید سینک گرانیتی شما میتونید با یک بازه قیمتی مناسب و معقول دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد داشته باشید.

سینک ظرفشویی گرانیتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها