|

بهترین پلاسکوهای تهران / بورس تهیه ی صفر تا صد اسباب پلاستیکی جهیزیه با نازلترین قیمت

در این مقاله چندتا از بهترین پلاسکوهای تهران رو معرفی کردیم که میتونید لوازم پلاستیکی موردنیاز برای منزلتون رو با قیمت پایین ازشون تهیه کنید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی در این دنیا لایق این هست که بهترین ها رو در کنار خودش داشته باشه پس با این حساب کسی نباید به کم راضی بشه البته که منظور ما این نیست که آدم باید طماع و حریص باشه خیر بلکه باید برای این که بهترین ها رو نصیب خودش کنه تلاش کنه چرا لایقشه و خب برای این منظور هم راه های مختلفی وجود داره ولی برای این که این موضوع رو به کائنات بفهمونیم تا اون هم بهترین ها رو سر راه ما قرار بده باید یه سری اقدامات انجام بدیم مثلا شما باید از ریزترین و کوچکترین کارها برای این منظور شروع کنید مثل کارهای روزمره مثلا در صورتی که جایی دعوت هستید و میخواهید یه کیلو شیرینی با خودتون برای میزبان ببرید بگردید و بهترین قنادی های تهران رو برای خرید پیدا کنید.

یا مثلا در صورتی که میخواهید ماشینتون رو برای شستشو ببرید بگردید بهترین کارواش های تهران رو برای این منظور پیدا کنید تا در این زمینه بهترین خدمات رو دریافت کنید و خب با پیدا کردن بهترین ها در یه همچین کارهای کوچکی کم کم این براتون عادت میشه و نه تنها دیگه خودتون به کمتر از بهترین راضی نمیشید بلکه دیگران و کائنات هم بهترین ها رو در اختیارتون قرار میدن. حالا ما در این سری از مقالات خودمون در خصوص بهترین ها در موارد مختلف باهاتون صحبت کرده و اونا رو در تهران بهتون معرفی میکنیم از بهترین تعمیرگاه ماشین در تهران بگیر تا بهترین وکیل و... تا بتونید در این کلانشهر با وجود وسعت و جمعیت زیادش نیازهاتون رو بهترین شکل ممکن پاسخ بدید و حالا هم میخواهیم در خصوص بهترین پلاسکوهای تهران صحبت کنیم و چندتا از بورس های اون رو بهتون معرفی کنیم تا اسباب پلاستیکی موردنیاز خونتون رو از اینجاها تهیه کنید.

بهترین پلاسکوهای تهران

بازار پلاستیک تهرانپارس

از قدیم توی منطقه ی شرق تهران و توی محدوده ی سازمان آب تهرانپارس یه مکان جهت فروش کالاهای پلاستیکی به اسم بازار پلاستیک تهرانپارس وجود داره که شما میتونید توش به راحتی انواع و اقسام اجناس پلاستیکی رو که تعولید برندهای مطرح و باکیفیت هستن رو مشاهده کرده و در صورت نیاز بخرید.

البته که بیشتر اجناس این بازار تولید داخل هستن ولی این اطمینان رو بهتون میدیم که محصولات تولید داخل در این بازار در حد و اندازه ای  هستن که با محصولات مشابه خارجی رقابت کنن اون هم با قیمت بسیار کمتر که خب اینطوری در صورتی که شما به عنوان مثال برای جهیزیه خرید کنید یه پولی هم توی جیبتون میمونه. پس در صورتی که ساکن شرق و یا اطراف اون هستید و نیاز به محصولات پلاستیکی برای تکمیل اسباب منزلتون دارید توصیه میکنیم که حتما یه سر به این بازار بزنید چرا که دست خالی برنمیگردید.

بهترین پلاسکوهای تهران

بازار پلاستیک شوش و مولوی

خیابان شوش ومولوی توی بخش جنوبی تهران قرار داره و از معروف ترین و قدیمی ترین خیابان های جنوب شهر بشمار میاد که خب یکی از علل این موضوع وجود بازار در این منطقه هست و خب در این بازار شما میتونید انواع لوازم پلاستیکی منزل رو هم تهیه کنید از این رو خیلی از تازه عروس ها برای تهیه ی بخش پلاسکوی جهیزه شون به این بازار میرن چرا که مطمئن هستن اون چیزی که میخوان گیرشون میاد.

شما توی این بازار میتونید به راحتی اقلام موردنیاز خودتون رو توی طرح و نقش های متنوع و همچنین رنگ های خاص پیدا کنید و زیبایی بینظیری به وسایل آشپزخانه تون ببخشید چرا که یکی از دلایلی که باعث شده این منطقه برای خرید بسیار موردتوجه مردم قرار بگیره پلاسیتک های لوکس وزیبای اون هست که میتونید به صورت سرویس هم تهیه شون کنید. 

همچنین این رو هم ذکر کنیم که این بازار به دلیل بافت قدیمی که داره حتی برای خیلی ها حکم یه جاذبه ی گردشگری رو داره و خب شما با قدم زدن در اون هم میتونید خریدهاتون رو انجام بدید و مایحتاجتون رو تهیه کنید و هم میتونید شاهد بافت و فرهنگ قدیم حاکم بر این منطقه باشید.

بهترین پلاسکوهای تهران

بازار پلاستیک صالح آباد

شما توی تهران میتونید بازارهای پلاستیک متنوعی رو پیدا کنید حتی تو محله ی خودتون ولی هنر این هست که معروف ترین اون ها رو پیدا کنید چرا که در این حالت به دلیل رقابتی که در این بازارها شاهد اون خواهید بود هم اجناس باکیفیت تر گیرتون میاد هم به دلیل قیمت های رقابتی پول کمتری از جیبتون میره و حالا یکی دیگه از معروفترین بازارهای پلاستیک در تهران که این ویژگی ها رو داره بازار پلاستیک صالح آباد هست که شما میتونید در اون لوازم پلاستیکی از برندهای خارجی معروف رو تهیه کنید و جلوی دیگران پزشون رو بدید. به همین دلیل توصیه میکنیم که حتما به این بازارها سر بزنید.

بهترین پلاسکوهای تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها