|

بیوگرافی سوسن پرور که باوجود بیماری در جوکر خنداند / رفوزه کلاس پنجمی و همسایه عطاران

در این مقاله در خصوص بیوگرافی سوسن پرور یکی از بازیگران حاذق و توانای کشورمون صحبت کردیم که چهره ی نچرال و دست نخورده اش برای همه جالبه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای این روزا داره به سمتی میره که دیگه هیچ گونه نقصی در آدم ها قابل پذیرش نیست مثلا در مورد زیبایی خیلی ها به دنبال این هستن که یه چهره ی کاملا پرفکت و عالی ببینن و خب بیخود نیست که نسل دماغ های ایرانی داره منقرض میشه البته که ما مخالف کارهای زیبایی مثل عمل نیستیم ولی خب موضوعی که وجود داره این هست که این کارها با علاقه ی خود فرد باشه نه فشار جامعه یعنی فرد به دلیل این که یه عیبی توی چهره اش اذیتش میکنه به سراغ عمل جراحی و رفع اون عیب بره نه این که به دلیل این که فلانی و فلانی بهش مدام سرکوفت میزنن خودش رو ببره زیر تیغ و البته که در این بین بازیگرها هم میتونن برای نسل جوان الگوی بسیار مهمی باشن مثلا یه سری از بازیگرها در این بین هستن که میشه ازشون به عنوان الگوی نچرال بودن یاد کرد مثل لیلا حاتمی و صد البته که یه عده ی دیگه هم هستن که میشه ازشون به عنوان سلطان عمل های زیبایی یاد کرد ولی خب یه عده هم هستن که در حد متعادل عمل های زیبایی انجام دادن و واقعا زیبایی چهره شون رو ارتقا دادن مثل شیلا خداداد که خب افراد میتونن با توجه به اون ها انتخاب کنن که میخوان در چه جایگاهی باشن و به قولی از اون ها الگوپذیری داشته باشن و حالا امروز میخواهیم به سراغ یکی از نچرال ترین ها در بین بازیگران ایرانی بریم یعنی سوسن پرور که به گفته ی خودش به دلیل چهره اش کنایه های زیادی شنیده ولی خانوم بازیگر همچنان زیبایی نچرال خودش رو حفظ کرده و حاضر نشده تن به هیچ عملی بده، پس در صورتی که دونستن بیشتر راجع به این بازیگر توانمند کشورمون براتون جالب در ادامه با ما همراه باشید.

بیوگرافی سوسن پرور

نقطه عطف زندگی کاری سوسن پرور و همسایگی با عطاران

ما ایرانی ها علاقه ی زیادی به فیلم و سریال های کمدی داریم و خب در بیشتر مواقع از این نوع فیلم و سریال ها در این ژانرها حمایت میشه و خب شانس سوسن پرور هم زد و شد یکی از بازیگران یه سریال کمدی به اسم "بزنگاه" که هنوز هم که هنوزه بین مردم بسیار سریال دوستداشتنی هست و خیلی ها ازش به عنوان یکی از بهترین سریال های توی عمرشون یاد میکنن. البته که خیلی ها فکر میکنن که این اولین تجربه ی بازی سوسن پرور بوده در حالی که این بازیگر توانمند سال های زیادی رو تئاتر بازی کرده و یه جورایی خاک خور صحنه ی تئاتر بوده و حتی  در سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش نامه "بوی دستهای پدربزرگ" موفق به اخذ جایزه بازیگر دوم در جشنواره سمنان شد.

اما شاید براتون جالب باشه که بدونید که سوسن پرور همسایه ی رضا عطاران هم بوده و توسط این بازیگر برای بازی در سریال بزنگاه که رضا عطاران کارکردانش بود انتخاب شد. در زیر قسمتی از مصاحبه ی سوسن پرور رو در خصوص رضا عطاران میبینید.

بیوگرافی سوسن پرور

این بازیگر متولد 23 اسفند سال 1354 در اراک هست. از سال 75 تا به امروز در حال فعالیت هنریه. مجرد هست و لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر داره. پدرش رو سالیان زیادیه که از دست داده و مادرش هم فرهنگی بازنشسته اس و گفته میشه که تنها یک خواهر داره.

بیوگرافی سوسن پرور

تنبلی سوسن پرور در دوران کودکی و آرزوی حمال شدن!

سوسن پرور از اون دسته از بچه هایی نبوده که زیاد اهل درس خوندن باشه خصوصا در مقطع ابتدایی به قدری نسبت به درس و مشق بی رغبت بوده که سال پنجم ابتدایی با تک ماده قبول شده و تونسته ادامه تحصیل بده و این در حالی بوده که تو مدرسه ای درس میخونده که مادرش اونجا معلم بوده!

شاید دونستن این نکته هم براتون جالب باشه که زمانی که همه ی بچه ها آرزوی دکتر و مهندس شدن رو داشتن سوسن پرور علاقمند بوده که حمال بشه چرا که فکر میکرده حمال ها افراد پر زور و قدرتمندی هستن و کسی نمیتونه چیزی به اون ها بگه.

بیوگرافی سوسن پرور

شایعه مریضی سوسن پرور

یه مدت پیش یه سری تصاویر از سوسن پرور توی شرایطی منتشر شد که این بازیگر به طور کامل موهاش رو تراشیده بود به همین دلیل خیلی از کاربرها اینطور فکر کردن که این بازیگر مبتلا به بیماری خاصی شده و از این رو این خبر به سرعت پخش شد در حالی که این اقدام سوسن پرور تنها در جهت همدلی با دوستی بوده که به بیماری سرطان مبتلا شده بود و خوشبختانه ایشون در حال حاضر هیچ بیماری نداره.

بیوگرافی سوسن پرور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها