|

با مانتو مجلسی تابستانی آشنا شوید

معرفی چندتا مانتو مجلسی، اما خنک و نخی؛ کی گفته مانتو نخی فقط برای استایل کژوال مناسبه!

مانتو مجلی نخی

مانتو نخی در طرح‌ ها و مدل های مختلف تولید می شود. این مانتو به دلیل تنفس پذیری خوبی که دارد به شما کمک می کند تا گرما را کمتر حس کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با فرا رسیدن تابستان و گرم شدن هوا همه خانم ها کم کم به سمت مانتو نخی و خنک می روند ولی یکی از دغدغه هایشان هم این است که برای استایل های مجلسی چه مانتویی می توانند استفاده کنند تا خنک و راحت ولی در عین حال شیک باشد. زیرا یک تصور اشتباه در این مورد وجود دارد که همه خیال می کنند مانتو نخی فقط برای استایل های اسپرت و کژوال گزینه مناسبی است. البته تا حدودی این تصور درست است ولی مانتو نخی داریم تا مانتو نخی! برای مثال مانتو لنین کتی یک از مانتوهای نخی ولی در عین حال مجلسی است می توان به عنوان مانتو مجلسی تابستونی انتخاب کنید. پس فراموش نکنید که مانتو تابستونی مجلسی می تواند از یک پارچه کاملا نخی و با الیاف صد در صد نخ پنبه و طبیعی تهیه شده باشد ولی طراحی مجلسی و شیکی داشته باشد، پس در انتخاب اینگونه مانتوها بیشتر دقت کنید زیرا باید آیتم های مختلف زیادی را در نظر بگیرید. جالب است که بدانید در فصل تابستان معمولا در طراحی مانتوها، از رنگ‌ ها و الگوهای روشن و شاد استفاده می‌ شود و شما می‌ توانید آنها را با شلوارها، دامن‌ ها یا شلوارک‌ های مختلف ست کنید و یک استایل جذاب و مدرن داشته باشید.

شما می توانید مانتوهای نخی و داری استایل رسمی را هم در محیط‌ های رسمی و هم در محیط های نیمه رسمی پوشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو مجلسی نخی آشنا شوید.

مانتو مجلسی نخی

مانتو مجلسی نخی

کت سوزن دوزی لینن؛ ترند جذاب سال را به سبک تابستان بپوشید

همانطور که می دانید کت های سوزن دوزی یکی از ترندهای جذاب سال 1402 محسوب می شوند که برای بهار با استقبال بسیار خوبی روبه رو شدند. حال شما می توانید از این کت ها به سبک تابستان استفاده کنید. برای مثال کت سوزن دوزی لینن می تواند یک مانتو مجلسی مناسب برای فصل گرمی مانند تابستان باشد. زیرا هم ظاهری شیک و جذاب دارد و هم تن خوری سبک و خنک، پس فراموش نکنید که یک مانتو تابستانی خوب باید این دو ویژگی را همزمان با هم داشته باشد. البته دقت کنید که قیمت مانتوهای تابستانی با پارچه نخی ممکن است متغیر باشد و به عوامل مختلفی از جمله برند، طراحی، کیفیت پارچه و… بستگی داشته باشد.

مانتو مجلسی نخی

مانتو مجلسی نخی

کفتان یا مانتوهای نخی بلند را فراموش نکنید؛ یه تابستونه و یه مانتو ساحلی

بدون شک تابستان امسال را می توان متنوع ترین تابستان از لحاظ مانتو دانست. چرا که انواع و اقسام مدل های مانتو پشت ویترین مغازه ها دیده می شود. از مانتو های جلو باز و عبایی گرفته تا مانتو دامن و مانتو شلوار در طرح و رنگ های مختلف، پس برای استایل تابستانی خود به راحتی می توانید گزینه مناسب خود را بیابید. کفتان ها نیز ترندهای جدید سال محسوب می شوند که معمولا ویژگی های یک مانتو مجلسی نخی را دارند، زیرا از پارچه های طبیعی و خنک و طرحی های جذاب و ترندی می باشند و برای استایل های کژوال و یا نیمه رسمی هم قابل استفاده هستند.

مانتو مجلسی نخی

مانتو مجلسی نخی

مانتو کتی لنین؛ مانتو نیست که آچار فرانسه استایله

همانطور که می دانید انتخاب مانتو تابستانی به خصوص در فصل تابستان کمی سخت تر به نظر می آید زیرا باید فاکتور دمای بالا را در انتخاب پارچه مانتوی خود مد نظر داشته باشید. پس مانتو کتی ای که برای بهار یا برای پاییز به تن می کنید نمی تواند گزینه مناسبی برای تابستان باشد. درست است که مانتو کتی برای استایل تابستانی می تواند حکم یک معجزه گر را داشته باشد ولی باید دقت کنید که کت انتخابی از پارچه ای طبیعی و تنفس پذیر باشد، برای مثال مانتو کتی لنین می تواند برای استایل های رسمی و تابستانی گزینه مناسبی محسوب شود.

مانتو مجلسی نخی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها